Full version: Kuvert på väg till
silos
Jag undrar om nån av er har fått mina kuvert? Jag blir lite orolig i fall kuverten har försvunnit!

Alla ni andra som väntar på kuvert får sina efter helgen.
netaave
Jag gissade nästan rätt ju..... unsure.gif
silos
CITAT (netaave @ 23-11-2005, 15:25)
Jag gissade nästan rätt ju..... unsure.gif

Sänd address så kommer det tröstpris wub.gif wub.gif wub.gif
Monica M zon 4
Har mejlat ett tack till dig vid 14-tiden idag. Har du inte fått mejlet? Jag är full av beundran för de tjusiga kuverten! Jag blev jätteglad för dom! Tusen tack, igen! wub.gif wub.gif
silos
CITAT (Monica M zon 4 @ 23-11-2005, 18:36)
Har mejlat ett tack till dig vid 14-tiden idag. Har du inte fått mejlet? Jag är full av beundran för de tjusiga kuverten! Jag blev jätteglad för dom! Tusen tack, igen! wub.gif wub.gif

vad glad jag blev att kuverten kom fram och att du tyckte om dem wub.gif
Har inte kollat på hotmailen efter 12:30.

Dessa dina goa ord behövde jag verkligen idag så tack gulledig wub.gif
bikiv
Idag hade jag ett brev med otroligt fina och välgjorda kuvert när jag kom hem från jobbet! Vad roligt det ska bli att använda dem! Ingen dussinvara här inte!

Tack snälla!

Jag har föreslagit Solis att göra fröpåsar för försäljning. Jag skulle iaf mer än gärna köpa... Kanske finns det fler som vill påverka henne till det?
astrid.m.s
Det har jag också tänkt på, mer än så blev det inte.
Men nu är det framfört.
Det är väl bra idé, Silos?
silos
CITAT (bikiv @ 24-11-2005, 19:14)
Idag hade jag ett brev med otroligt fina och välgjorda kuvert när jag kom hem från jobbet! Vad roligt det ska bli att använda dem! Ingen dussinvara här inte!

Tack snälla!

Jag har föreslagit Solis att göra fröpåsar för försäljning. Jag skulle iaf mer än gärna köpa... Kanske finns det fler som vill påverka henne till det?

Vad härligt att du gillade kuverten wub.gif

Fröpåsar skall väl vara i mindre storlekar?

Nu har jag sett att några kuvert har gett efter i limningen;så jag undrar om det har hänt med era kuvert;ni som jag har sänt till hitintills?

Om det har hänt så vill jag gärna få reda på det!
*Felix matte*
Nej inget som har gått upp... jag har skickat till barnbarnen och de är sååå glada över att få så fin post wub.gif
silos
CITAT (Felix matte @ 24-11-2005, 22:18)
Nej inget som har gått upp... jag har skickat till barnbarnen och de är sååå glada över att få så fin post wub.gif

Tack och lov!

Det verkar vara kuvert som är gjorda på tapeter med glansigt yta om ni förstår vad jag menar, som inte håller !
Och jag vill inte använda starka klistertuber som luktar vidrigt utan jag använder klister som jag köper i tuber i´från leksaksaffären här i stan och det klistret tcks vara den bästa;men jag får inte alltid tag på den.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon