Full version: HURRA!
cic
Skrev teoriprovet i morse och klarade det! Jag är SÅ himla glad så det spritter i hela kroppen!

Nu är det bara uppkörningen kvar.. rolleyes.gif
fruberglund
Grattis och lycka till med resten!!!
anna_rispan
Grattis!!!
Zarah P
GRATTIS!!
yenny
Grattis! Va kul! biggrin.gif
Lady Hamilton
Grattis! Och lycka till på uppkörningen

Betty
Grattis! och lycka till med uppkörningen, det kommer säkert att gå jättebra! smile.gif
Sulawesii
Gratulerar!
netaave
Nu är väl det värsta avklarat!
GRATTIS!
LadyG
Grattis, då har du kommit över det hemskaste smile.gif
titti49zon6
Grattis och kör föriktigt när du får kortet i handen
Annlo
Gratulerar! smile.gif När ska du köra upp?
annama
Stort GRATTIS biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
cic
CITAT (Annlo @ 24-11-2005, 15:45)
Gratulerar! smile.gif När ska du köra upp?

Det berättar jag inte för någon.. rolleyes.gif
Biggan_
Ett stort grattis från mej också! Lycka till med din uppkörning, det går säkert bra smile.gif
*Felix matte*
Jättestort Grattis! wub.gif
Anma
Jättegrattis från mig med! Håller tummarna på att uppkörningen går lika bra! (Annars kan man alltid göra om det, en gång är ingen gång... laugh.gif )
humla
Åh, grattis! Och lycka till med uppkörningen. Den är inte så hemsk som man tror innan. Och skulle det inte gå vägen, är det bara att försöka igen. Jag tror mycket handlar om tur- vilka moment man får göra och vilket humör inspektören är på wink.gif Visst är det skönt att ha teorin överstökad, och kunna koncentrera sig på körandet!
cic
Tack alla! Ja, det är OTROLIGT skönt att vara klar med teorin. Köra bil är ju inte svårt. Och det är ju "enklare" att köra upp en gång till, än att behöva sätta sig med böckerna, plugga och göra om provet..

Så tack igen! Jag återkommer i frågan när lappen är fixad. sleep.gif

EDIT: Stavfel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon