Full version: Nu fattas
Gillan
lite snö också. Så att den rätta stämningen in-
finner sig. Fast det är ju mysigt ändå. Och jag tror
inte jag väntar tills i morgon med att tända alla ljus.
Har lite svårt att hålla mig nu när det ändå är framme wub.gif

/Gillan
Yin o Yang
Ett par centimeter snö vore verkligen inte fel wub.gif . Det skulle dölja spåren efter vår vattenläcka i trädgården tongue.gif . Och så skulle vi slippa leriga kattfötter i soffan smile.gif . Fast bäst med lite snö är dels att det blir ljusare och dels att alla utegranar och ljusslingor kommer bättre till sin rätt
Gillan
CITAT (Yin o Yang @ 25-11-2005, 12:52)
Ett par centimeter snö vore verkligen inte fel  :wub: . Det skulle dölja spåren efter vår vattenläcka i trädgården  :P . Och så skulle vi slippa leriga kattfötter i soffan  :) . Fast bäst med lite snö är  dels att det blir ljusare och dels att alla utegranar och ljusslingor kommer bättre till sin rätt

Jag håller med på varenda punkt wub.gif
Jag har ju ingen vattenläcka, men nog har jag
leriga tassar överallt wub.gif .
Men lite snö skulle ju göra allt, både ljusare
och dessutom renare wub.gif smile.gif

/Gillan
zaaritha
Har redan tänt adventsstakar o stjärnor. Utegranen!
men; det ÄR faktiskt maken som har svårast hålla sej till 1 advent!!
netaave
Årets nyförvärv

http://www.rusta.se/product.asp?p=77171173

Nu är det mesta uppe inne, ja en del lyser ute också men det har aldrig tagits ner sen i fjol. biggrin.gif
Men tomtarna, snögubben, renen med släden, hjärtan och snöstjärnan + all ljusslang ska upp i morgon.
*Felix matte*
Här har det snöat från torsdag kväll till någon gång inatt... imorse kl sju var traktorsvängen igång.. allt är VITT och rent ute biggrin.gif ... ser bra ut så här inifrån värmen tongue.gif

Ute lyser några hundra lampor, inne massor av värmeljus och idag har barnen m. familjer varit här på julbord. wub.gif
Betty
CITAT (Felix matte @ 26-11-2005, 22:31)
Här har det snöat från torsdag kväll till någon gång inatt... imorse kl sju var traktorsvängen igång.. allt är VITT och rent ute biggrin.gif ... ser bra ut så här inifrån värmen tongue.gif

Ute lyser några hundra lampor, inne massor av värmeljus och idag har barnen m. familjer varit här på julbord. wub.gif

Avundas er all snön men... julbord före 1:a Advent - det tycker jag är lite för tidigt i alla fall. rolleyes.gif
Reserv
Fy fasen, här har inte ens julgardinerna kommit upp. får kanske leta efter såna i morgon........undra va´adventsstakarna är också?
netaave
CITAT (Reserv @ 27-11-2005, 00:08)
Fy fasen, här har inte ens julgardinerna kommit upp. får kanske leta efter såna i morgon........undra va´adventsstakarna är också?

Ja mitt är nu uppe allting både inne och ute.
Köpte en snöstjärna i ljusslang till idag, vi har ju byggt ut altanen så det är fler fönsterhål. tongue.gif

Ja du Reserv i det här läget och med hyfsat små barn är det nog tryggt om det matriella är som vanligt iaf.
Tänker på er!
*Felix matte*
CITAT (Betty @ 27-11-2005, 00:06)
CITAT (Felix matte @ 26-11-2005, 22:31)

Avundas er all snön men... julbord före 1:a Advent - det tycker jag är lite för tidigt i alla fall. rolleyes.gif

Ja eg var det inte meningen att det skulle bli mer än en vanlig middag men så har man en man som älskar matlagning biggrin.gif ... det blev bara så. tongue.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon