Wargen
Satt och kollade på bilder från i somras...knasigt att sitta och längta efter sommaren när det snart är jul, eller hur? rolleyes.gif
Bilden är tagen vid ett jättestort blåklintfält mellan Tidaholm och Hjo.
gammelnalle
näääää inte alls knasigt... det gör vi nog alla lite till mans...

och Blue blue feeling' var en låt från tidigt 60tal med The Shanes....

(majisster bezzerwisser har talat...) biggrin.gif

b
Biggan_
CITAT (Wargen @ 27-11-2005, 13:55)
Satt och kollade på bilder från i somras...knasigt att sitta och längta efter sommaren när det snart är jul, eller hur? rolleyes.gif

Jo, jag längtar också efter sommaren. För min del kan vi hoppa över oktober, november, december, januari och februari ohmy.gif ohmy.gif laugh.gif
I mars börjar man bli riktigt förväntansfull och sen går våren och sommaren i ett rasande tempo, medan hösten och vintern är så låååång. Men det är kanske tur att året är så långt som det är för annars hade man varit nästan dubbelt så gammal som man är nu laugh.gif laugh.gif ...och åren går ju fortare och fortare ju äldre man blir. Det är ju snart inte lönt att plocka undan julgrejorna laugh.gif laugh.gif
Jag tycker ändå att det är lite lättare nu när alla juleljusen kommer att tändas, det lättar upp lite, och när det är tid att plocka undan pyntet så är vi på G mot ljusare tider igen.
Härlig sommarbild du bjussar på biggrin.gif
stina
Nyårsdag åker allt som jag då ser det "julbjäfs" undan. Då går det mot vår å då ska det va frasiga tulpanbuketter.... Så snart är det över!!!! rolleyes.gif

/Stina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon