Full version: jelittos hemsida
Gåsis
Jag vet inte vad som blivit fel men jag kommer inte in på jelittos hemsida sen den låg nere för någon dag sedan. Jag antog att dom höll på att uppdatera den. När jag försöker komma in på sidan kommer upp nåt certifikat där jag ska ange användarnamn och lösenord. Det sitter säkert i mín dators säkerhetsinställningar, men jag kan alldeles för lite för att räkna ut hur jag ska göra nu. Kan någon?

/Åsa
Zazu
det är likadant för mig, så det är nog inte bara din dator som inte vill att du ska komma in på deras sida, den kanske inte vill att du ska köpa fler fröer? laugh.gif wub.gif

mvh zazu
titti49zon6
Samma sak här....trodde att sonen varit inne och förstört något när jag inte kommer in wub.gif
skönt att höra att det är fler,då är det inget fel på mina inställningar
wolkenkrabber
nu vet jag ingenting om denna sida, men nr jag skulle gå in på http://www.jelitto.com/ så bad sidan mig att ge ett lösenord / användarnamn. så antingen håller dem på att omstrukturera sidan eller så skall det vara lösenord på den. men jag tippar på att den håller på att byggas om eller har blivigt hackad.
Gåsis
Jag kan väl finna mig i att uppge ett lösenord, men man måste väl först få registrera sig? Jag har oxå skyllt på dottern och mannen. Men det kanske är min bank som haft invändningar mot min inköp av fröer wacko.gif laugh.gif laugh.gif

Det är bara att hoppas det ger sig. Tack W.

/Åsa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon