Lotta150
Hej!
Nu har jag knåpat ihop ett första försök till hemsida....
www.hoyasidan.com
Det finns inte så mycket på den än men det kommer, är det tänkt. Den är fortfarande väldigt amatörmässig (särskilt när det gäller bildlänkarna) för detta är min allra första bekantskap med hemsidesnickrande...jag lär mig väl med tiden rolleyes.gif Man kan inte göra annat än att börja från början!

Titta gärna in på sidan!
Elanah
Den var jätte fin! Sa bli spännande att se vad som kommer mer wub.gif
Lotta150
Tack för dom snälla orden wub.gif wub.gif
mammafia
mycket snygg sida..såg att du har en waymanie på rotning hur går det??jag har också en på rotning men den verkar inte riktigt vilja vara med sad.gif , har du nåt bra tips??
Marie_76
JÄTTEFIN hemsida, denna blir lagd på favoritlistan direkt smile.gif
Lotta150
CITAT (mammafia @ 29-11-2005, 19:55)
mycket snygg sida..såg att du har en waymanie på rotning hur går det??jag har också en på rotning men den verkar inte riktigt vilja vara med sad.gif , har du nåt bra tips??

Min waymanie har fått rötter så fint men det tog ett tag. Jag har för mig att det var i slutet av september jag fick den och jag har just planterat den. Får se vad den tycker om det. Jag vattenrotade den.
Linda_A
Lotta: Helt underbart ju! biggrin.gif Du är duktig!
Lotta150
CITAT (Linda_A @ 29-11-2005, 21:31)

Tack biggrin.gif
Linda_A
CITAT (Lotta150 @ 29-11-2005, 22:37)
CITAT (Linda_A @ 29-11-2005, 21:31)

Tack biggrin.gif

;D Fast du vet ju redan sen förr att jag är avundsjuk på dig och alla dina hoyor. wub.gif
*Grodan*
Åh, vilken fin sida! wub.gif Den är lagd i mina favoriter så jag tittar in snart igen och ser hur det går! smile.gif
pimpim
Vilken fin Hoyasida, har också lagt till den i favoriter smile.gif
Zarah P
Jag såg din länk på Hoyasnacket - så den ligger redan i favoriter - men jag glömde att säga att den är fin! BRA jobbat!!
smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon