AndreasBlomquist
Hittade denna filmen där ett par svarta skådisar utsätter vita herrar för likvärdig behandling som de själva blev utsatta för förr. Jättekul tyckte jag som har sån humor!
Kathy
CITAT (AndreasBlomquist @ 30-11-2005, 02:42)
Hittade denna filmen där ett par svarta skådisar utsätter vita herrar för likvärdig behandling som de själva blev utsatta för förr. Jättekul tyckte jag som har sån humor!

Var finns filmen då? wink.gif
AndreasBlomquist
Hehe.. oj då...

Vilket klantarsel jag är då!

Här är länken till filmen
Zarah P
Jag fattar halv sju - det är ju på Holländska... sad.gif
AndreasBlomquist
Det är ju blandat engelska och afrikaans... och jag tror nog att man förstår det mesta om man lyssnar noga och hänger med.
Zarah P
CITAT (AndreasBlomquist @ 30-11-2005, 22:27)
Det är ju blandat engelska och afrikaans... och jag tror nog att man förstår det mesta om man lyssnar noga och hänger med.

Då har du aldrig träffat någon med min enorma talang för att bli distra... ÅH! Det snöar!

tongue.gif
AndreasBlomquist
CITAT (Zarah P @ 30-11-2005, 22:36)
CITAT (AndreasBlomquist @ 30-11-2005, 22:27)

Då har du aldrig träffat någon med min enorma talang för att bli distra... ÅH! Det snöar!

tongue.gif

laugh.gif ASG biggrin.gif
Zarah P
Apartheiden i Sverige är också ett stort problem.
Det är inte alltid lätt att förstå sig på fjortisar - och därav blir det såklart apartheid...
Eller så?

OBS! Bör ej ses av folk som inte gillar satir, elak humor och nedsättande fjortis-skämt!...
AndreasBlomquist
Jag gillar knappnytt! Såg du deras första verk med Darin? Den var hysteriskt rolig.
Zarah P
CITAT (AndreasBlomquist @ 06-12-2005, 22:54)
Jag gillar knappnytt! Såg du deras första verk med Darin? Den var hysteriskt rolig.

Usch - inte prata om så otäcka saker! Jag kommer att få mardrömmar!
tongue.gif
AndreasBlomquist
Nu har jag sett hela filmen och den var ju helt underbar! Älskar att de fortsätter driva med Darin!
Zarah P
CITAT (AndreasBlomquist @ 06-12-2005, 23:04)
Nu har jag sett hela filmen och den var ju helt underbar! Älskar att de fortsätter driva med Darin!

KOMMATECKEN!!

*asg*
AndreasBlomquist
*flinar*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon