Full version: Rörliga smileys..
cic
Gå ni ut på nätet och hämtar dom där varje gång, eller hur gör ni som ofta har rörliga smileys/bilder i era inlägg?
Betty
Jag har lagt in sidor med smilisar i Favoriter och hämtar dem smidigt där.
Maria i Helsingborg
Samma här
cic
blink.gif Fast då fattar jag ännu mindre.. Menar ni Favoriter där man "sparar" länkar? Har ni själva smileysen där? wacko.gif blink.gif
*Felix matte*
CITAT (cic @ 30-11-2005, 22:39)
blink.gif  Fast då fattar jag ännu mindre.. Menar ni Favoriter där man "sparar" länkar? Har ni själva smileysen där?  :wacko:  :blink:

Javisst.. där man sparar länkar
T.ex har jag denna där jag kan "hämta" olika animerade. det går inte att spara enbart enstaka utvalda smajlisar där.... men däremot sidadressen
http://www.crazy-animals.dk/funnypictures/...s/dogs/page.htm
cic
CITAT (Felix matte @ 30-11-2005, 22:45)
CITAT (cic @ 30-11-2005, 22:39)
blink.gif  Fast då fattar jag ännu mindre.. Menar ni Favoriter där man "sparar" länkar? Har ni själva smileysen där?  wacko.gif  blink.gif

Javisst.. där man sparar länkar
T.ex har jag denna där jag kan "hämta" olika animerade. det går inte att spara enbart enstaka utvalda smajlisar där.... men däremot sidadressen
http://www.crazy-animals.dk/funnypictures/...s/dogs/page.htm

Ja ja.. Då hajjar jag.. Jag trodde ju att ni sparade på en figur liksom.. Tycker ni inte att det är knöligt att gå in på en annan sida, kopiera adress.. Bara för att få in en smiley?

På MSN har jag massor av roliga, men det är ju lite skillnad..
*Felix matte*
Jag har Smiley Central på Outlook... där tar jag oftast mina animerade smajlisar. smile.gif
cic
CITAT (Felix matte @ 30-11-2005, 23:02)
Jag har Smiley Central på Outlook... där tar jag oftast mina animerade smajlisar. smile.gif

Tack för att du förklarade Agneta!

Å tack för länkar!
Betty
CITAT (cic @ 30-11-2005, 22:59)
Tycker ni inte att det är knöligt att gå in på en annan sida, kopiera adress.. Bara för att få in en smiley?

Jag tycker inte det är särskilt knöligt att hämta smilisar på andra siter. smile.gif
Här får du ett par länkar till med smilisar:
NiceChat och Free animated smiley
LindaLunda
Åhh vad underbart!!! Jag hittade den perfekta signturbilden för mig där!
Hmm hoppas nu bara att det fungerar .

Och det fungerade!!! Söt va!!!

Linda
Zarah P
SmileyCentral... Jag har hittills aldrig lyckats läsa hela deras licensavtal trots flera allvarligt menade försök... Bäst man testar en gång till. wink.gif
Annlo
CITAT (Felix matte @ 30-11-2005, 23:02)

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och laddat ner smileycentralen!
Men måste man utgå från deras mailbrev eller kan man bara klistra in en smiley i ett vanligt mail skrivet i outlook?

Du har Smileycentral på outlook, skriver du? Men hur får jag det dit? Har det i menyraden här, men inte i outlook! huh.gif
*Felix matte*
Jag vet inte om att jag gjorde annat än laddade ner ... ingen aning om hur den hamnat där den är... jag har den i menyraden här och också i menyraden när jag valt Skapa e-post smile.gif
Annlo
CITAT (Felix matte @ 02-12-2005, 10:23)
Jag vet inte om att jag gjorde annat än laddade ner ... ingen aning om hur den hamnat där den är... jag har den i menyraden här och också i menyraden när jag valt Skapa e-post smile.gif

Knepigt... unsure.gif
*Felix matte*
Nu var jag och laddade ner Smiley Central i makens dator... så här ser det ut där jag laddar ner... klickade på den blåa till höger

då kom den här sidan upp och där klickade jag på den runda blå

sedan godkände jag att installera aktivx eller vad det nu hette... iaf så fick man klicka på den gula randen som kom ovanför sedan avbockade jag den där man skulle få webbsearch. Det tog några sek och så kom den här bilden upp

och när jag kollade så har han smilysarna i Outlook
Annlo
Aha! Du har valt något annat för jag hade inte den sidan först. MÅste kolla upp detta! Tack gulliga du för att du engagerar dig! wub.gif

Edit:
Näe, det är ju samma! Vad tusan är det då som blivit fel? huh.gif
*Felix matte*
Testa att avinstallera och sedan installera den igen. Så fick jag göra när jag i somras köpte ny dator. Första nerladdningen fanns den inte i Outlook... det kom jag ihåg nu när jag vaknade. smile.gif
AndreasBlomquist
På köpet får man ju också ett av de mest ökända SpyWare-program, nämligen MyWebSearch.

Lättaste sättet av bli av med den är att ladda ner AdAware från Lavasoft..
*Felix matte*
Du behöver inte få med MyWebSearch... jag avbockade den när jag installerade smiley central.
AdAware kör jag ändå varje dag. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon