Full version: Detta är vårat
*Felix matte*
Tusen bitar.. efter ett par timmars jobb, när vi hade vi fått ihop små "pluttar" önskade jag att jag valt ett 30-bitars laugh.gif
Ögonen vindade och huvet kändes som jag åkt karusell. blink.gif men efter ett par timmars vila fortsatte "byggandet"... kanske hinner vi klart till jul rolleyes.gif smile.gif
astrid.m.s
Jag lägger också pussel, under julhelgen, aldrig annars under året.
mamamaggan
Brukar alltid önska mig pussel i julklapp och sedan la jag det under julhelgen. Var så härligt lyxigt att få göra något helt för sig själv. Resten av familjen kunde ju ta sig mat själva ur det proppfulla kylskåpet.

Nu har jag i stället önskat mig ett handarbete eftersom det är lättare att göra för mig nu.
Berith
Åh pussel som är så kul! wub.gif "Förr" brukade jag köpa ett (minst ett!) till mej själv i julklapp men det har inte blivit av på flera år nu. Tills häromdan! när jag var inne på bokhandeln och dom hade fina tusenbitare som bara inte gick att motstå.

Originalet är målat av Thomas Kinkade - och så här ser mitt pussel för i år ut!

netaave
Vi köper alltid ett pussel till jul och lägger det också förstås.
Yngst tar kantbitarna och vi andra resten.
astrid.m.s
Jag brukar köpa WWF Pandas runda pussel med tecknade djurmotiv av barnen som kommer och vill sälja. Bara 500 bitar så det lägger man på en dag.
Andra pussel blir det också men inte för många bitar, upp till 1000 räcker.
(så man blir färdig nån gång)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon