Ja man blir ju inte förvånad längre det är väl resultatet av att ingen bryr sig om ungarna, hur kan 12-13 åringar få springa ute hela nätterna det tas tydligen som något självklart nuförtiden. krister
*Felix matte*
01-12-2005, 12:06
Barn föds inte till gangstrar... det brister i uppfostran när föräldrar inte vet var barnen håller hus och inte märker om de kommer hem med stöldgods. Någonstans har det gått väldigt illa
annama
01-12-2005, 13:31
Någonstans har det som sagt gått mycket illa! Grannen till min yngste son, en dam i 80-årsåldern med rullator blev väskryckt för ett par dagar sedan utanför sin dörr efter att ha varit och handlat. Det var vid 6-tiden på kvällen. Hon stod och skulle låsa upp när någon på cykel slet hennes handväska med 2000 ifrån henne. För en tid sedan blev samma dam bestulen på sin plånbok i butiken där hon handlade, när hon kom fram till kassan var plånboken borta. Jag tycker det är för djävligt att gamla människor som har gjort rätt för sig i hela sitt liv ska behöva utsättas för sådant när dom inte längre kan försvara sig. Själv är jag bara 72 och om jag får nya höftleder ska jag anmäla mig till en karatekurs och sen ..............dj-r
*Felix matte*
01-12-2005, 13:39
CITAT (annama @ 01-12-2005, 13:31)
Själv är jag bara 72 och om jag får nya höftleder ska jag anmäla mig till en karatekurs och sen ..............dj-r
Krutgumma
Förlåt! men jag kunde inte låta bli
annama
01-12-2005, 13:44
Jag har bullterrier också, men hon är så snäll och 10 år gammal att hon nog blir svår att skärpa till......Jag är mycket farligare än henne
Pirum
01-12-2005, 13:48
Ofta styrs dessa barnligor av äldre ungdomar eller vuxna. Rent för jävligt. Borde vara väldigt hårda straff på att tvinga barn till brottslighet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.