Full version: Yesss!
*Felix matte*
Grattis Agnes!
yenny
Det var väldigt jämt!
Latmask
Usch, Agnes vann vill jag snarare säga. tongue.gif

Jag har inte varit så här besviken sedan ESC 1992 när Linda Martin tog hem segern. Efteråt satt jag ute på trappen och grät. biggrin.gif

Det kommer säkert gå bra för Sebastian ändå, jag tycker han var så ofantligt mycket bättre.
zaaritha
Vann hon???????!!!!!!

Har ej sett på "Idol", mest läst om det!
Jo, jag har snabbkollat.
Hoppades att tjejen skulle vinna.......
Tesa
Har inte en aning om hur hon kan sjunga eller så men eftersom hon är i från den här delen av landet så hejade man väl lite på henne ändå... rolleyes.gif
Allis
Jag har röstat på Agnes hela tiden. Hon har en fantastisk röst.
tongue.gif
wolkenkrabber
Jag har Hejjat på Sebbe hela tiden. han gör bra framträdanden, har bra musiksmak och sjunger bra. men på senare tiden har agnes tagit igen. hon sjunger bra och ser extremt bra ut! så jag vart jätte glad för hennes skulle, som som tidigare sagt, sebbe lär få ett skivkontrakt.

förra året fick det ju bättre för han som kom tvåa än han som vann...
elleave
Ja, hon vann. HURRA!!! laugh.gif
jendah
CITAT (Latmask @ 02-12-2005, 22:49)
Jag har inte varit så här besviken sedan ESC 1992 när Linda Martin tog hem segern.

Så du hörde det också biggrin.gif
tja, Linda Martin & Agnes har ju en sak gemensamt iaf... låten...

Lilla Agnes var ju för liten för att minnas den festivalen, annars hade hon väl förhoppningsvis hört likheterna wink.gif

Synd att hon inte blev känd runt 1990... hon hade kunnat vinna varenda festival och varit före alla som redan har gjort det hon gör nu...

Jaja, kul att det blev en västsvensk tjej iaf smile.gif
Zarah P
CITAT (Latmask @ 02-12-2005, 22:49)
Usch, Agnes vann vill jag snarare säga. tongue.gif

Jag har inte varit så här besviken sedan ESC 1992 när Linda Martin tog hem segern. Efteråt satt jag ute på trappen och grät. biggrin.gif

Det kommer säkert gå bra för Sebastian ändå, jag tycker han var så ofantligt mycket bättre.

Jag håller med!
Castea
Opersonlig, för svag artistisk utstrålning, tunn sångröst, en hel del falsksång. Nej, Agnes förstår jag faktiskt inte vad hon vann på?
cic
Och som vanligt tittar inte jag på sånt som alla andra tittar på..

Nästa gång ska minsann jag också kolla så jag kan vara med och tycka. huh.gif sleep.gif
Zarah P
CITAT (cic @ 03-12-2005, 01:12)
Och som vanligt tittar inte jag på sånt som alla andra tittar på..

Nästa gång ska minsann jag också kolla så jag kan vara med och tycka. huh.gif sleep.gif

Jag har bara sett lite - men oroa dig inte - Sebastian kommer du att få höra MYCKET mer av! Killen har en gudabenådad röst, och gjorde en version av Bowies Life on Mars som var ruggigt bra. Jag rekommenderar att du kikar på reprisen, för han är väl värd att lyssna på. smile.gif
Berith
CITAT (wolkenkrabber @ 02-12-2005, 23:55)
förra året fick det ju bättre för han som kom tvåa än han som vann...

Just det! Så blir det nog den här gången också. wink.gif

Men grattis ändå Agnes! Bra jobbat, efter att ha halkat in i finalen på det berömda bananskalet. (Gjorde hon väl? unsure.gif )
birgitek
Röstmässigt tycker jag kanske att de båda var lika bra. Fantastiska! Men som underhållare och scenpersonlighet var Sebastian totalt överlägsen.
Hans version av "Life on mars" var ju helt oslagbar. Tycker att Sebastian har så mycket mer än bra röst.
Birgit Ek
kristerh
Vad är det ni pratar om? är det det där programmet på 4:an där de sjunger? har inte sett ett enda program, wink.gif
dessutom gillar jag inte programmen där tittarna skall pressas på pengar,
(samtalet kostar endast 5,70 eller nåt) tycker att kanalerna själva kan betala för programmen. Det är väl ok om man kan ringa o rösta men att de skall ta in en stor del av programkostnaden den vägen tycker jag inte om, isåfall kunde de väl skippa reklamen wink.gif
krister
yenny
Jag måste säga att jag tyckte det var en aningens pinsamt när hon vann och skulle sjunga upp låten så hade hon inte en ton rätt blink.gif

Visst.. hon var väl överväldigad över att hon vann... men ändå wacko.gif
Zarah P
CITAT (yenny @ 03-12-2005, 12:15)
Jag måste säga att jag tyckte det var en aningens pinsamt när hon vann och skulle sjunga upp låten så hade hon inte en ton rätt blink.gif

Så lät hon ju hela tiden wink.gif
yenny
CITAT (Zarah P @ 03-12-2005, 12:15)
CITAT (yenny @ 03-12-2005, 12:15)
Jag måste säga att jag tyckte det var en aningens pinsamt när hon vann och skulle sjunga upp låten så hade hon inte en ton rätt  :blink:

Så lät hon ju hela tiden wink.gif

jag tror inte jag lyssnade så noga... jag var så upptagen av att prata med alla här rolleyes.gif laugh.gif
Annlo
Jag tycker Agnes var väl värd att vinna. Hon har utvecklats enormt under tävlingen.
Men visst, hon är ingen given artistpersonlighet som några påpekar. Men vadå, tjejen är ju bara 17 år! blink.gif

Sebastian har jag gillat från program ett! Men han har i princip en stil som han kör rakt över. Agnes har visat lite bredare möjligheter i musikstil.

Och, ja visst det gick inget vidare att sjunga vinnarlåten efter att hon segrat, men vem skulle fixat det när vi var 17 år?

Men jag tycker att hon gjorde vinnarlåten outstanding! wub.gif

GO AGNES! rolleyes.gif
Ophelia
Tycker båda två var otroligt bra men Agnes sammetssoulröst ger mig rysningar smile.gif

Gillar även Sebastians förmåga att vara "entertainer".

Egentligen borde de vunnit båda två för de är så olika på att kunna underhålla.
*Felix matte*
Har inte följt serien från början och inte alls sett alla avsnitt men däremot har jag lyssnat på varje avsnitt och Agnes har alltid fått mig att "stanna upp"
17 år och sån röst wub.gif Sedan är det ju ingen nackdel att hon är trevlig också.

Sebastian... han var min favorit i början men sedan när rösten sprack gång efter annan och jag började titta på framträdandena... då var han min tvåa.
Duktiga är de bägge två wub.gif
Klematis
Jag tycker att Agnes var bäst. Sebbe hejade jag på från början sedan blev han "lite mycke" ibland men han var otroligt bra. Jag tror att det kommer att gå väldigt bra för båda två och även för Sibel som oxå var jättebra.
klematis
Gillan
Jag hade helst sett att " Sebbe " vunnit av de två, som
var i final.Men ursprungsfavoriten var Jonah. Han trillade rakt in i mitt
hjärtas favoriter med en gång wub.gif
men smaken är ju som baken delad, och tack och lov för det. laugh.gif
Hur tråkigt skulle det inte bli annars wub.gif
/Gillan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon