tror inte det skulle fungera med mig... eller mina bekanta. De ringer nästan aldrig till min mobil såvida det inte rör sig om en nödsituation av större grad. Jag själv tillhör de som när jag ringer ett samtal till nån börjar med (tänk dig detta extra högt och övertydligt)
- "Jaaa det är <namn> här på mobilen!"
Dvs, jag ringer från min mobil så snabba på lite... tror det är en vanesak det där... och ändå är jag bara 25, haha

men tydligen finns det de som enbart ringer med mobil, om man kollar på fogdens senaste statistik, ungdomar med skyhöga mobilräkningar slår alla rekort när det gäller indrivningar...
Själv har jag telia fritid så jag gör 99 5 av mina samtal på antingen helger eller på kvällar... ganska självklart för på övrig tid är jag på jobbet. Passar mig perfekt. Den enda tiden på året min räkning blir lite högre är på sommaren när jag har semester... enda tiden på året jag är ledig. Är aldrig sjuk heller så ibland passar man väl på att ringa nåt enstaka privat samtal från jobbet, då de flesta servicefirmor och sånt inte har öppet kvällstid då jag kommer hem.
/henrik