Eftersom vi bara är där vissa helger så går det inte så fort och är kanske inte så välvårdat som jag skulle önska men det är dock ett växthus!! Att få kliva in i värmen och doften av änglatrumpet när snön yr i nordanvinden utanför gör mig lycklig i hela kroppen.
Det blev en faslig massa bilder men man kan nöja sig med att kolla de första bilderna som är en "snabbspolning" från Före till Efter. Sen kommer det en uppsjö bilder med mer detaljer, kanske lite tråkigt för er men en bra dagbok för oss. Titta gärna om ni vill.
Brevid huset ligger vårt reningsverk nergrävt, de gröna locken till kammrarna är inte så störande men värre är det med det grå skåpet. Har ni några bra förslag på hur jag skall göra det mindre störande? Det måste gå att öppna frontluckan eftersom vi har eluttag där (bra till t.ex. kompostkvarnen) och den gröna lampan bör inte heller döljas helt då den visar status på reningsverket. Har funderat på att klä in det i något slags hus av tryckimpregnerat virke med snedtak. Vad tror ni?