Linda_A

Betty
Knoppar på G, grattis! Hos mig blommar porslinerna bara på sommaren... och inte ens varenda sommar... smile.gif
Linda_A
CITAT (Betty @ 05-12-2005, 15:22)
Knoppar på G, grattis! Hos mig blommar porslinerna bara på sommaren... och inte ens varenda sommar... smile.gif

Tackar. biggrin.gif Det behövs, då jag verkligen inte får mina 2 "svär mindre vackra ord" andra hoyor inte vill hos mig.
Lotta150
Grattis, grattis!! biggrin.gif
Visst blir man lycklig när man hittar knoppar i hoyorna?! rolleyes.gif rolleyes.gif
monis
Grattis till dig Tur-Fia biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Ah, vilken lycka, Linda! Jag gratulerar smile.gif wub.gif
Linda_A
Vad snälla ni är. biggrin.gif

Lotta: ja verkligen spec när man står och gråter över sina andra andra. wub.gif

monis: Hehe.. biggrin.gif Tackar

Maria: Ja verkligen. Och tänk jag hade nästa missat denna med, callistophyllan alltså.
Alexander-VG-zon3
grattis grattis rolleyes.gif rolleyes.gif
Linda_A
Tack flaxxs.

Så hittade jag knoppar på Hoya thomsonii med. wub.gif wub.gif wub.gif

Nu hoppas jag bara att de orkar hela vägen ut.
yenny
va kul att du har så många knoppar... jag vågar inte säga vilka av mina som har knopp, då trillar de väl av sad.gif
Linda_A
CITAT (yenny @ 06-12-2005, 11:39)
va kul att du har så många knoppar... jag vågar inte säga vilka av mina som har knopp, då trillar de väl av sad.gif

Tycker att jag har det hela tiden men inte allt för många som går hela vägen för mig. sad.gif Men sen har jag ju inte haft dem så länge heller.

Mest stolt är jag över bellan som ni har flera stora knoppar. biggrin.gif Den som jag har haft sånt problem med oxå.

Men jag fick slänga launosan idag, jag orkade inte med den. (tog sticklingar dock)
Lotta150
CITAT (Linda_A @ 06-12-2005, 10:13)
Tack flaxxs.

Så hittade jag knoppar på Hoya thomsonii med. wub.gif wub.gif wub.gif

Nu hoppas jag bara att de orkar hela vägen ut.

Grattis - igen biggrin.gif !
Hoppas thomsonii-knopparna klarar sig hela vägen, dom är sååå fina och doftar mycket. Jag gillar doften, alla gör ju inte det... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon