kristerh

krister
LisaPalm
jag längtar redan wub.gif biggrin.gif
Anki V
Ja, "bara" 4,5 månad kvar.
mamamaggan
Och talgoxen kvittrar , och det susar i träden sådär som det bara gör på våren , och isen har gått upp på sjön , och.........................

Härliga tanke!
*Felix matte*
Bara ca 6,5 månader tills det blommar här smile.gif
Den som väntar..... biggrin.gif
vickeva
Åååååååååååååååååååå vad jag längtar
*Felix matte*
Längtar gör också jag.. för då kan jag vistas ute igen efter vintervilan wub.gif
mamamaggan
Går du också i ide?

Tror jag vet varför du inte kan var ute men den som väntar på något gott...........
*Felix matte*
Inte alls i ide... men jag håller mig inomhus tongue.gif
Lena
Jag längtar INTE än, vill åka skidor först, njuter av snön som kommer nu, det snöar här, hoppas det blir mycket snö,älskar skidåkning

lena zon 4
AndreasBlomquist
Ja, det blir underbart när de kommer men 6.5 månader kvar?
Kathy
CITAT (kristerh @ 06-12-2005, 20:31)

krister

Jaaaaaa....vår, vår, våååår!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Evin
I Alnarpsparken utanför Malmö har de varit så trevliga att de har planterat en hel "skog" med julrosor, så man kan ju njuta där ett bra tag...

Ni i norr har ju den vackra snön, något som vi längtar till....

Jättefin bild Krister, men jag väntar nog gärna ett par månader till (dessutom blommor min bollviva fortfarande....)

/E
adrian
Jag hoppas den kommer SNART...... biggrin.gif
Lars-Olof Arvids
Jag också! Jag vill ha vinter och snö över jul och nyår, sedan vår med blommor och fågelsång! biggrin.gif Fast marken behöver ju inte frysa förrän jag har planterat realökarna jag köpte igår. rolleyes.gif

Olle
Castea
Varje årstid har sin tjusning tycker jag, men visst längtar man sig litet tårögd tills man hör dessa små gynnare sjunga igen:

Bofink

Talgoxe

Lärka

wub.gif wub.gif wub.gif
zaaritha
Absolut!!!
Kathy
Först så vill jag ha mitt-delen av januari....därefter kan vi hoppa direkt till våren. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon