Full version: Min vikt har minskat
silos
Igår vägde jag mig då jag var på Radilogen och jag höll på att ramla av vågen eftersom min vikt hade minskat med 10kilo sedan nån månad tillbaka ohmy.gif och jag som inte ens har bantat biggrin.gif
Det enda jag har gjort är att jag använder ingen socker alls,använder lättmargarin,lättmjölk,äter vetig frukost,gröt till lunchen och tar normala portioner av mat och ALDRIG tar jag en till portion.
Godis äter jag en gång i veckan men har faktiskt Syndat" flera gånger under det senaste 14 dagar men ändå rasar vikten ohmy.gif

Känns lite konstigt att se min "nya" kropp på spegeln unsure.gif och jag håller på att tappa alla mina långbyxor och kjolar laugh.gif

Skall bli mycket spännande att se vad är just min normala vikt!
Betty
-Minus 10 kg på bara några månader, jättestort GRATTIS! biggrin.gif
Rossi
Ja, grattis Solis! smile.gif
forget-me-not
Grattis! Jättebra gjort! wub.gif

Ja, visst känns det konstigt att se sig själv smalare? unsure.gif Jag har själv gått ner en del det senaste året och ibland känner jag inte igen mig själv. Fast nu har min vikt stått still jättelänge så det är dags att ta tag i det igen känner jag.
*Felix matte*
Strongt gjort... Grattis! wub.gif
LadyG
Grattis Silos, kul att du är nöjd med din nya kropp smile.gif

Jag är övertygad om att din kropp är tacksam för att du tar hand om den som du gör och att du bryr dig om vad du stoppar i den. Många människor behandlar sina bilar bättre än sina kroppar, men den fällan har inte du gått i. Vad stolt du måste vara!

wub.gif
silos
Tack för era värmande ord wub.gif
Klematis
Jätte grattis Silos!!
Kämpar själv med vikten, det är inte lätt att klara av det!
Klematis
silos
CITAT (Klematis @ 08-12-2005, 13:46)
Jätte grattis Silos!!
Kämpar själv med vikten, det är inte lätt att klara av det!
Klematis

Det märkliga är att jag har för länge sedan slutat att kämpa ,men hälsan tvingade mig till att ändra mina kostvanor och följden var att vikten har gått ner.

Tack för dina snälla ord wub.gif
netaave
Jo oftast är det en kostomläggning som behövs.
Jag har också blivit förvånad många gånger de två senaste åren. Nu har jag gått ner 64 kg.
Funderar på att ge mig snart!
annama
Försvinn inte helt hör ni!!!
huh.gif huh.gif huh.gif
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 08-12-2005, 15:06)
Jo oftast är det en kostomläggning som behövs.
Jag har också blivit förvånad många gånger de två senaste åren. Nu har jag gått ner 64 kg.
Funderar på att ge mig snart!

Jättegrattis från mig wub.gif som väger just det du tappat biggrin.gif
trelleborgska f-52
GRATTIS, det måste vara en underbar känsla.

Hälsn. Trelleborg
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon