cic
Här kan man läsa att Magnus Härenstam slutar. Tja, ingen jättenyhet, och karln kan ju inte fortsätta för evigt..

Men blir det detsamma utan honom?

Och allvarligt.. Adam Alsing..

Vad tycker ni?
*Felix matte*
Detsamma har jag tänkt... hur seriös uppfattar man honom som rolleyes.gif

Inte för att jag riktigt orkar med Härenstams låtsasskratt... men han har ju varit programledare sååå länge att han liksom är Yeopardy
netaave
Åh fy farao, har så svårt för AA.
Eva i Skåne
CITAT (netaave @ 07-12-2005, 22:32)

Kan bara instämma blink.gif
vickeva
CITAT (Eva i Skåne @ 07-12-2005, 22:43)
CITAT (netaave @ 07-12-2005, 22:32)

Kan bara instämma blink.gif

Fast det hade jag innan också, men nu lyssnar jag på honom på morgnarna (den enda kanal min klockradio vill ta in) och jag tycker att han är urmysig nu. Han kan säkert göra ett bra program.
Pirum
Jag har ända sedan han visade sig i TVn första gången tyckt innerligt illa om honom (som programledare), men jag tror faktiskt han kan funka rätt bra i Jeopardy. Kanske tycker jag illa om honom eftersom varit med i främst urusla program.
Men, tror han kan göra Jeopardy på ett ok sätt alltså.
Även om jag inte tror att han "blir nån ny Härenstam".
*Felix matte*
Anledning till att jag uppfattar AA som oseriös... är hans programledarroll i BigBrother.. där har jag sett honom som värsta "äckelnjutare" mad.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 07-12-2005, 23:05)
Anledning till att jag uppfattar AA som oseriös... är hans programledarroll i BigBrother.. där har jag sett honom som värsta "äckelnjutare" mad.gif

instämmer smile.gif
även om jag inte är nån älskare av Härenstam, så är ändå jeopardy inte detsamma utan honom...tror jag wub.gif
Betty
Jag är övertygad om att Adam Alsing ska lyckas minst lika bra som Magnus H att leda Jeopardy. (Jag har lite svårt för Magnus svamliga pladdrighet... ) Tyckar som vickeva att Adam är lite mysig - faktiskt. smile.gif
Gillan
Tycker det är sorgligt att Härenstam lämnar , men
har inte ett dugg emot Adam. Han är oerhört seriös
i sin programledarroll. Vare sig det är på radio eller tv.
Big Brother var inte hans genombrott som programm-
ledare, och jag tycker det är synd om han ska stämplas
som oseriös pga BB. wink.gif
Kathy
Jag slutade titta på "Jeopardy" för några år sen....det blev så uttjatat.

Har svårt att tänka mig Adam Alsing i den rollen.....har svårt för Adam Alsing över huvudtaget numera. huh.gif

Däremot tyckte jag Alsing var bra, en gång i tiden (sent 80-tal), och det var i ett musikprogram som hette "Twist and shout", med liveartister. Sen var han programledare i ett dejtinglekprogram som hette "Vem tar vem?" - har jag för mig. Där hade han Agneta Sjödin med sig, om jag inte minns fel.
LadyG
Synd att Härenstam slutar. Ännu mer synd att Adam Alsing tar över, jag tycker han är slemmig på något sätt.
wink.gif
Gillan
Det här är väl ungefär samma fördomar som alla hade
när Anders Lundin tog över efter Lasse Berghagen wink.gif

Folk ska ha det dom alltid haft. Lite livsfarligt med nytt
blod eller nya ordningar.

Precis som det är på många arbetsplatser.
- Varför ska vi göra så här nu då?! Det har ju gått bra förut!!-

wub.gif tongue.gif /Gillan
KURT
CITAT (vickeva @ 07-12-2005, 23:00)
Fast det hade jag innan också, men nu lyssnar jag på honom på morgnarna (den enda kanal min klockradio vill ta in) och jag tycker att han är urmysig nu. Han kan säkert göra ett bra program.

Tänk vilken mardröm att ha en radio som bara kan ta in kommerciell radio!
pisanggoreng
CITAT (KURT @ 08-12-2005, 08:17)

Håller med- vilket grymt sätt att vakna huh.gif
*Felix matte*
CITAT (Evgeni @ 08-12-2005, 08:11)
Det här är väl ungefär samma fördomar som alla hade
när Anders Lundin tog över efter Lasse Berghagen wink.gif

Inte jag hade några fördomar när Lundin tog över biggrin.gif tyckte faktiskt att det var på tiden att någon tog över... blev lite tjatigt med LB.
Zarah P
Jag gillar Alsing. Han är allmänbildad, rolig och charmig, tycker jag.
Jag gillar Härenstam också - men det finns ju inte större likheter dem emellan, så det vore rätt meningslöst att jämföra dem, tycker jag.
smile.gif
silos
Det kommer att bli hur bra som helst med Adam pojken.
yenny
CITAT (silos @ 08-12-2005, 14:35)
Det kommer att bli hur bra som helst med Adam pojken.

Jag håller med jag!

Tror det kommer fungera bra med Adam med.
Rossi

Adam Kalsing?! ohmy.gif
Caprice
Just för att Adam A är lite flamsig kan han faktiskt passa i Jeopardy... tror jag.... Det är just det som är/varit charmen med Magnus H lite grand....

Undrar om Adam A egentligen förstått hur mycket credit han förstört för sig själv tack vara Big Brother...?
LadyG
CITAT (Caprice @ 08-12-2005, 16:45)
Undrar om Adam A egentligen förstått hur mycket credit han förstört för sig själv tack vara Big Brother...?

Nej, det betvivlar jag. Han verkar alldeles för självgod för det tongue.gif

Ash, jag ska inte säga så kanske, jag går bara på det jag sett av karln. Jag känner honom inte. Han kanske är värdens trevligaste, vad vet jag.

Men jag gillar honom inte just nu iaf.
Reserv
Magnus Härenstam är Jeopardy, likaväl som Loket va´Bingolotto, det senare har urartat allteftersom dom bytt programledare. Tror inte att Alsing skulle kunna ta över så lätt, blir väl ett program till man slipper se i fortsättningen. Kommer inte ihåg vem som va´programledare för första omgången av fångarna på fortet, men sen när "klämkäcka Gunde" tog över så vart det bara för mycket, man är nog en rejäl vanemänniska.
vickeva

Jag har aldrig sett Big Brother, men jag kan tänka mig att jag hade varit mer negativ om jag gjort det, men på radio tycker jag att han ärmysig i alla fall...
Berith
CITAT (Reserv @ 08-12-2005, 17:49)
Kommer inte ihåg vem som va´programledare för första omgången av fångarna på fortet, men sen när "klämkäcka Gunde" tog över så vart det bara för mycket, man är nog en rejäl vanemänniska.

Erik Blix! Absolut bästa programledaren på fortet. Gunde Svan kan man vara utan som programledare för vilket program som helst.

Och Adam Alsing... Tja, man får väl ge honom en chans.
Zarah P
CITAT (LadyG @ 08-12-2005, 17:38)

Ash, jag ska inte säga så kanske, jag går bara på det jag sett av karln. Jag känner honom inte. Han kanske är värdens trevligaste, vad vet jag.

Spännande hur olika man kan uppfatta folk!
pejori
CITAT (Berith @ 08-12-2005, 18:52)
Och Adam Alsing... Tja, man får väl ge honom en chans.

ja vem vet...det kanske blir jättebra smile.gif
cic
CITAT (pisanggoreng @ 08-12-2005, 08:21)

ja fy tusan! *ryser* Min radio kan bara ta in P1.. biggrin.gif
*Felix matte*
Men hur orkar ni med att ha klockradio som inte tar in alla kanaler ohmy.gif
En ny kostar ju inte mer än 1.5 - 2 veckotidningar smile.gif

Min tar in alla kanaler men volymknappen är helknäpp tongue.gif Antingen är det tyst eller så jättehög volym mad.gif

Får nog göra som jag råder... köpa ny tongue.gif
Betty
CITAT (cic @ 08-12-2005, 21:01)

laugh.gif
LadyG
CITAT (Zarah P @ 08-12-2005, 19:20)
CITAT (LadyG @ 08-12-2005, 17:38)

Spännande hur olika man kan uppfatta folk!

*fniss*

Ja inte uppfattar jag honom som någon mys-farbror direkt smile.gif
Ewa L
Jag såg aldrig Big Brother, så jag besparades att se AA i den rollen. Tycker också han kan vara lite flamsig ibland och skrattar gärna åt sina egna skämt. Men han har ett smittande skratt.
Tror han kan bli utmärkt.

Tycker jättemycket om Magnus H, men är dödsinnerligt less på honom i Jeopardy! sad.gif
Varenda gest och skratt har jag sett förut! Låta bli att titta? Jag älskar frågeprogram. wub.gif

Har ni sett Magnus H i serien på TV1? "Lite som du" tror jag den heter. När han stod framför spegeln och provade kalsonger i all sin skröplighet!! Snacka om att bjussa på sig själv!
vickeva
CITAT (cic @ 08-12-2005, 21:01)

Hade jag haft P1 på hade jag aldrig kommit upp ur sängen... Jag gillar de komersiella kanalerna, men brukar lyssna på Rix. smile.gif
Och Felix matte, det är nog mer att jag behöver flytta än köpa ny radio, för jag tror att vi ligger i en radioskugga här (mittimellan Lund och Malmö, borde inte vara så men...)
ÅsaF
Haha. Adam är ju jättekul och har väldigt sjuk och snuskig humor. Han var perfekt som programledare för Big brother men för Jeopardy vete sjutton. Fast allmänbildad verkar han vara om man lyssnar på radion.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon