Full version: Incradimail?
Gillan
har nån erfarenhet av det?

Om det skulle vara så, skulle jag vara väldigt tacksam
om ni har lust att dela med er wub.gif

/Gillan
Kathy
"Tungt" program med en massa smileys, som "kluttar" igen datorn.

Det är min erfarenhet. sad.gif
AndreasBlomquist
Ja men nej för sjutton! Skaffa inte Incredimail. Det är precis som scrollan säger. Söta funktioner men tungt som fasicken och så fullt med spyware!
Gillan
Oj, är det så illa! Jag såg det och tyckte att det verkade
ganska "sött " och oskyldigt.

Tur att jag frågade wub.gif /Gillan
AndreasBlomquist
Sandra installerade skiten på datorn hemma. Det slutade med att vi fick formattera hela datorn och göra en ominstallation av XP.
evelina
Jag har haft det i flera år och har inte haft några som helst problem med det.
Viktigt är ju att alltid ha bra säkerhet på sin dator.

Kan säga också att jag har flera vänner som har det och dom har inte heller
den erfarenheten ni har.
Fialotta
CITAT (Scrollan @ 07-12-2005, 23:49)
"Tungt" program med en massa smileys, som "kluttar" igen datorn.

Det är min erfarenhet. sad.gif

Samma erfarenhet här....hade de förut men det åkte ut efter ett tag...bara problem smile.gif
AnitaO
Måste nog sälla mig till negativa klubben .. rolleyes.gif
Bara skit och problem med andra program i datorn.
Bort åkte det fort som tusan ur min dator.
*Felix matte*
Skulle inte rekommendera någon att ladda ner det progr. Jag gjorde det för ett par år sedan och efter det funkade inget som det skulle, förrän datorn "gjordes om"

Smiley central har jag, där finns massor av roliga smajlisar att lägga in i e-post
netaave
Vi har Incred mail hela familjen och har aldrig någonsin haft problem, däremot klagar en del att mina mail tar lång tid att öppna. Tror dom surfar på modem.
Vi har ordentlig brandvägg och virusskydd i våra datorer, det kanske underlättar.
Tycker det är kul att kunna byta brevpapper efter säsong, och finns härliga smiliesar. Du kan även spara fina bilder du stöter på och använda dom i mail sen.
Zarah P
CITAT (netaave @ 08-12-2005, 10:59)
Vi har Incred mail hela familjen och har aldrig någonsin haft problem, däremot klagar en del att mina mail tar lång tid att öppna. Tror dom surfar på modem.
Vi har ordentlig brandvägg och virusskydd i våra datorer, det kanske underlättar.
Tycker det är kul att kunna byta brevpapper efter säsong, och finns härliga smiliesar. Du kan även spara fina bilder du stöter på och använda dom i mail sen.

Fast det kan man ju göra ändå. Brevpapper finns i Outlook, och man kan lägga till egna. Likadant med smileys - bara att man får göra en egen mapp åt dem... smile.gif
amaira
Incredimail är jättefint! Tycker mycket om det, gillar bilderna störtmycket.

har bra skydd och brandväggar och allt vad det heter

men har inte incredimaiil sad.gif

Sonen som har hand om min dator, och är den som ser till att datorn alltid fungerar - bättre "service" går inte att få wub.gif - kräver av mig att jag "lyder" vissa order. Inget incredimail, är en av dem unsure.gif

och jag lyder

av erfarenhet vet jag att det inte går så bra när jag inte "lyder", och att sonen får en himla massa extrajobb som jag inte önskar honom

annars "vet" jag inte nåt i frågan... sleep.gif

(ps. jag har haft det, men det gav problem tyvärr)
Gillan
Tack för alla svar. Fast dom var ju inget vidare positiva sad.gif laugh.gif

Men skam den som ger sig. Jag får forska vidare lite till
innan jag ger upp wub.gif tongue.gif

/Gillan
trelleborgska f-52
Jag har det och har haft det i ett par år nu.
Har inga som helst problem med det.

Hälsn. Trelleborg
Inga från Närke
Jag har Incredimail och har aldrig haft något problem. Slipper en massa spam m.m. Har ingen gratisversion utan beställt via nätet och betalat för mitt. Finns olika utföranden och även på svenska.
Många kul funktioner med färdiga bakgrunder m.m.
Skicka gärna ett mail till mig så kan du få ett smakprov. Det är mindre viruskänsligt säger en arbetskamrat till mig en Outlook t.ex.
Kathy
CITAT (Inga från Närke @ 08-12-2005, 19:38)
Har ingen gratisversion utan beställt via nätet och betalat för mitt. Finns olika utföranden och även på svenska.

Det kanske är skillnad om man betalar för programmet istället för att hämta hem det gratis.
Betal-programmet funkar kanske så att man köper sig fri från spy-ware?
Allis
Jag har gratisversionen och den funkar jättebra tongue.gif
Gossen Ruda
Bevisar återigen min okunnighet genom att fråga vad ni pratar om??? Inte för att jag tänker skaffa mig nåt, datorn är för mig ett arbetsredskap som inte skall belastas med en massa krims-krams.
pisanggoreng
Incredimail.
trelleborgska f-52
Jag har också bara gratisversionen.
Och som sagt..............
inga problem.

Trelleborg
netaave
Jag med och har tagit bort Spyware!
lissa
Jag har haft Incredi ett par år nu , och jag är jättenöjd. Inga strul, junk-filter, spam och möjlighet att blockera en viss typ av mails med innehåll man inte vill ha , och även vissa personer eller företag finns ,och massa roliga saker. Har aldrig fått något jag inte vill ha, och den är jättelätt att installera, den installerar sig själv utan att hålla på med en massa fönster som ska fylla ioch prickas för. Hade den med W98 och hade inga problem när jag bytte till XP. Däremot hade jag alltid problem med outlook-express.
Jag har free versionen, och alla som jag känner och använder Incredi är jättenöjda. Sen kan kanske jag ska lägga till att jag har en pop-up stopper och en bra antivirus, så jag behöver inte vara mer rädd nu än med outlook, snarare tvärt om.
Det är inte sååå stor skillnad med betalversionen, och även free versionen finns på nästan alla språk. Att andra tycker att det tar lång tid att få ut mailen beror nog mer på vad man har skickat,. och vad mottagaren har för system
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon