Fialotta
Hallå folket....såg att gröna rum har
ändrad tid i morgon kväll...till 21.15
nerpetad av hockey rolleyes.gif
Men den tiden passade mig bättre, så det gör inget...bänkar mig i soffan
såklart rolleyes.gif
Ha de!
lolo
Hej Maudan! Tack för påminnelsen! Först Dr Phil, ishockeylandskamp och sen Gröna Rum - kan det bli bättre?! tongue.gif

mvh

Ann-Louise i Umeå smile.gif
KURT
CITAT (lolo @ 23-04-2003, 00:28)
Hej Maudan! Tack för påminnelsen! Först Dr Phil, ishockeylandskamp och sen Gröna Rum - kan det bli bättre?! tongue.gif

mvh

Ann-Louise i Umeå smile.gif

Jo det kan bli mycket bättre om SVT bara slutade köpa in värdelösa träningsmatcher med omotiverade spelare. Det finns så många andra intressanta idrotter som de försummar och som de borde visa istället. Men annars tror jag att Gröna Rum med kompostering kan bli intressant.
Kristina zon 3
På tal om TV. Har ni sett "Better Gardens"? TV4 Plus på måndagar kl 21.00. Två familjer tävlar mot varandra. Får bara 7000 pund blink.gif blink.gif blink.gif och en trädgårdsdesigner till hjälp. Helt hysteriskt och väldigt engelskt. Men för en som är ny med trädgård är allt av intresse. Det finns en hel del idéer att stjäla.

Kristina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon