Full version: Ny medlem
Eva 33c
Nu har jag tittat i en del av era fotoalbum. Det är verkligen inspirerande. Särskilt när jag vet ungefär i vilken zon ni har era trädgårdar. Här i Falun där jag bor räknar jag med zon 5 (6).
Nu har jag lagt in några bilder från min egen trädgård också i mitt album. Det kommer fler men datorn hängde sig på någotvis när jag höll på och bearbetade dem rolleyes.gif
Anki V
Välkommen!

Fina växter och tydligen en duktig fotograf.

/Anki
Annlo
Välkommen till Odla!

Jättefina bilder (impad av att du redan fått till ett album, det tog mig flera år! laugh.gif )
Helen i Piteå Zon 5
Välkommen! Hoppas du kommer att trivas här rolleyes.gif Fina bilder du har i ditt album från blommorna i din trädgård. / Helen
kristerh
jag säger som de andra; välkommen och snygga bilder.
krister
Maria i Helsingborg
Välkommen Eva!
Åh, ljuva Falun - där hämtade jag min man ifrån laugh.gif

Fint album du har OCH så trevligt med namnade bilder. En Nora Barlow har jag önskat mig länge........nästa år. Impomoean var ny för mig!
Betty
Hej och välkommen Eva säger jag med. Fina bilder i ditt album. smile.gif
Kathy
Välkommen hit. smile.gif
yenny
Välkommen smile.gif

Jag håller med de andra, du har fina bilder!
Eva 33c
Tack så hemskt mycket för era vänliga kommentarer. biggrin.gif
Jag skaffade digitalkameran i våras efter att funderat länge. Den är verkligen en hit! Sen är det ju så praktiskt att datum när bilden tog alltid finns med. Man kan lätt göra en "trädgårdsdagbok" genom att helt enkelt ta en tur med kameran! Mina tidigare försök med papper och penna kyckades jag aldrig genomföra en hel säsong. rolleyes.gif
ninnisky
Välkommen till detta underbara forum. Jag är säkert och du kommer att
trivas med alla trevliga personer och vackra bilder wub.gif wub.gif
Carex
Välkommen! Jovisst är digitalkameror bra, man slipper vänta på framkallning.
fruberglund
CITAT (kristerh @ 10-12-2005, 19:00)
jag säger som de andra; välkommen och snygga bilder.

Jag med biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon