saram
Vi har köpt nytt hus som ska vara färdigbyggt nästa höst. Tomten är flack och mäter 1070 kvm. Vart vänder man sig för att få hjälp med en skiss på hur man ska anlägga den? Har hört att en trädgårdsarkitekt tar mer än 50 000 kr. Så stor budget har vi inte. Är det någon som vet vart man kan vända sig?
flower
har för mig att jag såg något trädgårdsprogram om en trädgårdsarkitekt som man kunde anlita.. tror att hon tog 5000 för en skiss på trädgården.. man kunde iallafall söka på nätet efter henne men jag kommer tyvärr inte ihåg vad hon hette.. kanske någon annan såg samma program och kommer ihåg hennes namn..
saram
Tack, minns du vilket program du såg? Eller vilken kanal, eller ung när du såg det? Så kanske jag kan söka via TV-kanalerna...
flower
här har du någon som du kan anlita.. jag kommer tyvärr inte ihåg programmet heller men det borde ha varit Gröna rum.. är dock inte säker.. även här kan man få hjälp..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon