Full version: Övernaturligt
hav
Hur vanligt är det att vi upplever att det är onaturliga saker som sker?
amaira
Oj, den där frågan kanjag inte svara på. Alternativen är för "enkelriktade", de går alla ut på ett synsätt, att antingen upplever man inga "märkliga" saker alls, eller så är de "övernaturliga".

Händelserna i sig tvekar jag inte ett ögonblick över, vare sig hos mig eller andra - men tolkningarna tyder jag på andra vis.
Det finns ju fler alternativ än "övernaturligt", eller hur.

*har ej röstat*
hav
amaira! Förstår dig absolut!

Förstår helt klart att de formuleringar jag valt inte är objektiva för alla, det är mitt synsätt, det är ju tänkt av mig som är skeptiskt lagd, (men som ändå inser att det finns något att upptäcka inom detta område).

Men du förstår nog vad jag menar med mina frågor, och visst är det liiite kul att se hur folk här svarar? Inte alla vill berätta något personligt med risk för att bli hånade av skeptiker, så kul med ett klick här i alla fall som visar att det kanske inte är så ovanligt!

biggrin.gif
LadyG
Jag har aldrig sett eller hört något övernaturligt, fast jag kanske är oemottaglig helt enkelt. Det vore lite för simpelt att påstå att det inte existerar något övernaturligt. Fast jag kan inte bevisa något.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon