|
inte är välkommen. Ja , det är frågan. Ja, jag gav mig helhjärtat in i leken när jag fann odla. Det är min personlighet att göra så. Idag förstår jag att det var fel att vara så öppenhjärtlig och positiv till det som jag var. Förmodligen skrämde jag bort er innan jag ens hann att visa vem jag var. Jag tar i alla fall forumpaus nu. Och kommer förmodligen tillbaka till våren, när jag kan ge mig hän i de rätta avdelningarna, där jag hör hemma. Ha det gott allihopa God jul och Gott Nytt År /Gillan
Tråkigt att du försvinner, det jag sett av dig och de svar jag ibland fått har alltid varit andats kunskap och vänlighet.
AndreasBlomquist
13-12-2005, 00:00
Varför? Vad har hänt nu då som jag helt har missat?
du är alltid välkommen här evgeni, tro inte annat så det är dags för vinteridé nu? välkommen tillbaka till våren. glöm inte att vi ska sitta brevid varandra på skandinavium
Vad är det frågan om? Du är väl lika välkommen här som alla andra! Kom ihåg att det bara är forumägarna som kan bestämma vem som är välkommen här eller inte. Om nån medlem har varit taskig mot dig så srunta bara i det, håll huvudet högt! Låt inte en eller ett par surkartar jaga bort dig, jag är övertygad om att de allra flesta här gillar dig Gillan!  Kom igen nu!
Vad har nu hänt?????? Eva St
ninnisky
13-12-2005, 01:18
VAD HAR HÄNT - vad har jag missat  Strunt i nån enskild som kanske hoppade på dig. Han var på dåligt humor!!! Vi kanj u inte vänta ända till våren på DIG Ligger på mina bara knän och ber DIG  kom tillbaka!
AndreasBlomquist
13-12-2005, 01:57
CITAT (ninnisky @ 13-12-2005, 01:18) Han var på dåligt humor!!! Vet du vad som har hänt ninnisky eftersom du säger att "han var på dåligt humör"?
mamamaggan
13-12-2005, 05:41
Men snälla Gillan! Vad är det som hänt? Inte har du gjort bort dig eller skrämt bort oss. Du har bara varit en trevlig medmänniska! Inga mörka tankar nu är du snäll. Vet inte vad du uppfattat som så illa menat men det var säkert inte menat som kritik mot dig som person.
nu har jag visst missat nått... jag har också bara sett positivt på det du skrivit!
*Felix matte*
13-12-2005, 06:21
Är lika frågande som de övriga ?????? och instämmer i att du inte alls uppfattats som otrevlig på minsta sätt. Stanna kvar och strunta i den/de som är taskiga mot dig
Fialotta
13-12-2005, 06:50
CITAT (Evgeni @ 12-12-2005, 23:25) inte är välkommen. Ja , det är frågan. Ja, jag gav mig helhjärtat in i leken när jag fann odla. Det är min personlighet att göra så. Idag förstår jag att det var fel att vara så öppenhjärtlig och positiv till det som jag var. Förmodligen skrämde jag bort er innan jag ens hann att visa vem jag var. Jag tar i alla fall forumpaus nu. Och kommer förmodligen tillbaka till våren, när jag kan ge mig hän i de rätta avdelningarna, där jag hör hemma. Ha det gott allihopa God jul och Gott Nytt År /Gillan Nämen...vet inte heller vad som hänt...men jag önskar dig en riktigt God Jul och Gott nytt odla år.... Kram
Jag fattar inte heller någonting men jag förmodar att du har fått ett tjuvnyp av någon. Det har jag också fått emellanåt men det är bara att ge igen eller strunta i det.
Ta du en paus om du känner för det så är du välkommen tillbaka sen.
CITAT (Evgeni @ 12-12-2005, 23:25) inte är välkommen. Ja , det är frågan. Ja, jag gav mig helhjärtat in i leken när jag fann odla. Det är min personlighet att göra så. Idag förstår jag att det var fel att vara så öppenhjärtlig och positiv till det som jag var. Förmodligen skrämde jag bort er innan jag ens hann att visa vem jag var. Jag tar i alla fall forumpaus nu. Och kommer förmodligen tillbaka till våren, när jag kan ge mig hän i de rätta avdelningarna, där jag hör hemma. Ha det gott allihopa God jul och Gott Nytt År /Gillan Jag förstår över huvud taget ingenting - utom att du är djupt sårad  Sånt händer, och någon har tydligen gett dig ett "tjyvnyp". ?? Min uppfattning av dig och din roll på forumet, stämmer då inte alls överens med det du skriver här. Hoppas du stannar kvar, för du är en go person som tillför mycket (i alla fall är det min uppfattning av det jag läst av dig), och om du ändå väljer att hålla dig borta ett tag, så säger jag som de andra: Välkommen tillbaka närhelst du vill, och ha det så bra som det bara går framöver!!! Varm kram från amaira.
Har inte heller sett någon storm här? Hoppas att du inte blivit på hoppad! Har alltid uppfattat dig som positiv och rolig... Välkommen tillbaka till våren! julkram till dig från mig
Visserligen har jag stora fötter, och visst händer det att jag trampar andra på tårna fast det inte vart min avsikt, men nu hoppas jag verkligen att det inte är jag som trampat.  Jag har inte sett nån osämja här på länge, den enda lilla näsrynkning jag kan hitta gäller katternas vara eller inte vara i djur och natur, men inte har det väl hettat så mycket så nån ska känna sig ovälkommen? Evgeni, stanna kvar du, inte är det nån som verkligen vill att du försvinner (inte jag i alla fall)  Kram på dig gumman
Biggan_
13-12-2005, 09:32
CITAT (Evgeni @ 12-12-2005, 23:25) inte är välkommen. Ja , det är frågan. Ja, jag gav mig helhjärtat in i leken när jag fann odla. Det är min personlighet att göra så. Idag förstår jag att det var fel att vara så öppenhjärtlig och positiv till det som jag var. Förmodligen skrämde jag bort er innan jag ens hann att visa vem jag var. Jag tar i alla fall forumpaus nu. Och kommer förmodligen tillbaka till våren, när jag kan ge mig hän i de rätta avdelningarna, där jag hör hemma. Ha det gott allihopa God jul och Gott Nytt År /Gillan Det är ju just det att du är positiv och öppenhjärtlig som gjort att jag uppfattat dej som en trevlig och generös person. Jag hoppas att du stannar kvar, men om du väljer att göra en paus så vill jag önska dej en God Jul och ett Gott Nytt År.
Snälla söta odlaister Tack för alla personliga pm och alla inlägg här. Jag förstår om ni undrar, men min "paus " är inte ett resultat av nån specifik persons påhopp. Och jag är fortfarande förtjust i forumet. Jag ber om ursäkt, men jag orkar helt enkelt inte förklara just nu. Kanske klarar jag det på " andra sidan mörkret ". Den privata " ryggsäcken " påverkar mig dessutom en hel del. Och den kan jag inte förklara utan att dra in andra personer i offentlighetens ljus. Jag kommer tillbaka med nya krafter och glimten i ögat. Det gör jag alltid Kram på er/Gillan
Maria i Helsingborg
13-12-2005, 10:23
Ta hand om dig, Gillan, och du - God Jul på dig
Hoppas du kommer tillbaka snart! Du har ju blivit en del av det här forumet nu, du kommer att bli saknad.  God jul-kramar/Magdis
ninnisky
13-12-2005, 11:27
CITAT (ninnisky @ 13-12-2005, 01:18) VAD HAR HÄNT - vad har jag missat  Strunt i nån enskild som kanske hoppade på dig. Han var på dåligt humor!!! Vi kanj u inte vänta ända till våren på DIG  :rolleyes: :rolleyes: Ligger på mina bara knän och ber DIG  :wub: :wub: kom tillbaka! Nee, vet inte vad som hänt, utgick bara ifrån att någon varit "dum". Vet heller inte om det var man eller kvinna, skrev bara såååå. Dumt av mig ! Under mellantiden har vi fått ett svar nu! Skickar en hälsning till Dig Evgeni med stora varma kramar
Caprice
13-12-2005, 12:32
Vi hamnar väl alla i den sitsen någon gång.. tyvärr...
Men du är alltid välkommen här, Gillan...
Ta väl hand om dig under tiden och sedan ser vi fram emot att få dig tillbaka här Eva St
CITAT (Evgeni @ 13-12-2005, 10:07) Jag kommer tillbaka med nya krafter och glimten i ögat. Det gör jag alltid  Vi finns kvar här och väntar på dig. Kram på dig så länge God Jul och Gott Nytt År.
Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka Gillan;jag skulle inte vilja att du försvann, det våre jo jo jättetråkigt! En underbar och härlig Jul och ett gott Nytt År önskar jag dig
Ophelia
13-12-2005, 18:25
CITAT (Evgeni @ 13-12-2005, 10:07) Snälla söta odlaister Tack för alla personliga pm och alla inlägg här. Jag förstår om ni undrar, men min "paus " är inte ett resultat av nån specifik persons påhopp. Och jag är fortfarande förtjust i forumet. Jag ber om ursäkt, men jag orkar helt enkelt inte förklara just nu. Kanske klarar jag det på " andra sidan mörkret ". Den privata " ryggsäcken " påverkar mig dessutom en hel del. Och den kan jag inte förklara utan att dra in andra personer i offentlighetens ljus. Jag kommer tillbaka med nya krafter och glimten i ögat. Det gör jag alltid Kram på er/Gillan Aha. Fick den uppfattningen att du hade fått påhopp. Ja tar vi våra beslut och väljer det som passar oss bäst. Kan vara vettigt att reda upp saker och ting privat och lägga energi på det.
CITAT (Evgeni @ 13-12-2005, 10:07) Snälla söta odlaister Tack för alla personliga pm och alla inlägg här. Jag förstår om ni undrar, men min "paus " är inte ett resultat av nån specifik persons påhopp. Och jag är fortfarande förtjust i forumet. Jag ber om ursäkt, men jag orkar helt enkelt inte förklara just nu. Kanske klarar jag det på " andra sidan mörkret ". Den privata " ryggsäcken " påverkar mig dessutom en hel del. Och den kan jag inte förklara utan att dra in andra personer i offentlighetens ljus. Jag kommer tillbaka med nya krafter och glimten i ögat. Det gör jag alltid Kram på er/Gillan *kram* Vi finns här om du behöver stöttning och en drös axlar att gråta ut mot, det vet du. Jag hoppas att du får en underbar jul och ett gott nytt år!!!
*Felix matte*
13-12-2005, 19:57
Skickar stor kram och önskar dig och familjen en riktigt GOD JUL
God Jul! Återvänd med ny energi och ta gärna med dig våren då du återvänder till odlar-forumet.
Då har vi en till anledning att se framåt, inte bara vårens ankomst utan också evgenis återkomst!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|