Full version: Julhälsning
Biggan_
Julhälsning

Den här julhälsningen fick jag igår från en vän och jag tycker den var så fin. Tänkte att jag skulle dela med mig till er ifall ni vill skicka till någon kär vän smile.gif
Annlo
Det var juligt och fint! wub.gif
Yin o Yang
Underbar wub.gif
Keya
fin! men jag tror jag skickade den förra julen till några. Vet någon en annan sida att skicka som julhälsning.?kanske där man kan använda ett eget foto också
silos
Så fiiiin wub.gif
Snöflinga
Helt underbar tongue.gif Men hur gör man för att skicka den vidare unsure.gif
Castea
Jättefin! wub.gif

Jag tycker om denna Inte lika avancerat julkort, men myyysigt. Finns några saker att trycka på i rummet... smile.gif wub.gif Ha på ljudet också!
Betty
CITAT (Snöflinga @ 13-12-2005, 15:23)
Helt underbar tongue.gif    Men hur gör man för att skicka den vidare  :unsure:

När du har klickat dig fram t.o.m. snöfallet så kommer det fram en del text under kortet. Klicka på About this card då kommer du till den här sidan.
Snöflinga
Har så gjort, men där skall jag ju fylla i min egen e-mail adress..... men om jag vill skicka till en vän.... eller går det inte unsure.gif
Kathy
CITAT (Castea @ 13-12-2005, 15:40)
Jättefin! wub.gif

Jag tycker om denna Inte lika avancerat julkort, men myyysigt. Finns några saker att trycka på i rummet... smile.gif wub.gif Ha på ljudet också!

Åååh....jag gillade verkligen Rudolfs knäande dans på spisen! laugh.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Snöflinga @ 13-12-2005, 17:33)
Har så gjort, men där skall jag ju fylla i min egen e-mail adress..... men om jag vill skicka till en vän.... eller går det inte  :unsure:

Du kan skicka ett E-mail till din vän och klistra in filen i e-mailet.

Om du märker filen nedan och högerklickar så kan du kopiera den, öppna sedan ett nytt E-mail och klistra in filen där tillsammans med en julhälsning.
http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?pv=XS01EN
yla
den här gillar jag

man kan leka med rudolf o han följer efter musen skojjig
amaira
Oj vad fin, Birgitta P! wub.gif Tack!

Och Birgitta O(ldwolfie) - läcker ren! Det är din Jimmy som gjort den, eller hur? Häftig!

Nu ska jag titta på de andra också...
yla
CITAT (amaira @ 14-12-2005, 09:05)
Oj vad fin, Birgitta P! wub.gif Tack!

Och Birgitta O(ldwolfie) - läcker ren! Det är din Jimmy som gjort den, eller hur? Häftig!

Nu ska jag titta på de andra också...

japp min jimmyboy har gjort den det är jätteskojj att sitta o leka med rudolf,,, fniss tongue.gif laugh.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon