silos
Kan ni tänka er att en ny människa har kommit in i mitt liv;nämligen en 26 årig finsk kille som är kompis till min son smile.gif

Nu har denne "nye" son fastnat här sedan en tid tillbaka och det är sååå trevligt smile.gif

Här är de nu:dotter med sina vovvar,sonen och den "nye sonen" och vi umgås alla dagar, fikar,kollar på TV,äter,går ut med vovvarna,sönerna handlar åt mig,de spelar TV spel och så håller de på med datorn smile.gif

Själv håller jag på med min konst och även lagar mat och bakar bröd.

Dagarna bara rusar förbi smile.gif

Den "nye sonen" är den lugnaste människan som jag har träffat under hela mitt liv och så full av GOD energi wub.gif smile.gif wub.gif
kristerh
Anar jag lite "liebe" här rolleyes.gif
krister
mamamaggan
Det är bara att lyckönska dig Silos till alla dina barn.

Njut av dem så mycket du kan! wub.gif
silos
Varje dag vaknar jag med ett leende och med lust att sjunga men alla dessa mina barn är såååå morgontrötta så jag låter bli att sjunga men sen då jag rastar vovvarna sjunger jag Finska Julsånger för mig själv och är mycket lycklig,glad och tacksam smile.gif wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon