Helen i Piteå Zon 5
Grattis! Susanne i Linköping till din superhäftiga signaturbild, den var jättekul. / Helen i Piteå ohmy.gif smile.gif biggrin.gif
Susanne i Linköping
Jättetack! Kul att den är uppskattad! rolleyes.gif
Liten varning dock: det kan hända att jag byter ut den, om jag får någon ny idé. tongue.gif
Sylvia
Ja, man får ju byta om man tröttnar. Men denna är verkligen kul, så kanske den nya är minst lika kul!
Britt-Marie i Bohuslän
Helläckler bild, du har gjord den själv förstår jag! Då kan vi se fram emot roliga saker.
silos
Vilken rolig signaturbild smile.gif
cic
Visst, och vilken gammal tråd sen!

Å inte vet vi om det var just den bilden som kommenteras heller.. biggrin.gif
Susanne i Linköping
Tack silos för att du gillar den! wub.gif Passar perfekt med lite uppmuntran just idag när jag varit lite nere (det har gått över nu).

Att tråden är gammal gör inget, det är samma signaturbild som jag haft sen forumet startade, med mindre variationer på vilken gröda som sås plus lite avvikelser vid jul och nyår.
Helen i Piteå Zon 5
Tänk vad åren går fort biggrin.gif min signaturbild finns inte kvar ute på nätet så jag har tomt i min ruta, får söka efter en ny bild smile.gif / helen
Inga från Närke
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 28-09-2005, 22:43)
Tänk vad åren går fort biggrin.gif min signaturbild finns inte kvar ute på nätet så jag har tomt i min ruta, får söka efter en ny bild smile.gif / helen

Spara den i ditt album så har du den kvar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon