Castea
Köpte mig en ljusslinga till min balkong idag. Valde en sort från Konstsmide. Hela lådan hade bilder på olikfärgade lampor, det var därför jag köpte denna ljusslinga. Såg jättefint och gammaldags ut.

Kommer hem, öppnar lådan, och ljusslingan som ligger där har bara enfärgade tråkiga lampor. sad.gif

Lurad känner jag mig, när låda och innehåll inte överensstämmer alls. Finns ingen information alls att den bara skulle innehålla enfärgade lampor.

Ska givetvis lämna tillbaka varan i morgon.
Lady Hamilton
Det brukar vara någon märkning på utsidan av kartongen där det framgår om det är vita eller färgade lampor..................
unsure.gif Har du tittat noga på kartongen?
Men självklart måste du få byta ljusslingan om du köpt fel.
Castea
Kikade ordentligt nu. Ingen information. Det finns en text på baksidan - "Färg:_____" Men det står ingenting där.

Ja ja.... får åka tillbaka med allt i morgon. wink.gif
Ophelia
Jag hade nog tolkat som att det var färg om det stod så. Annars hade det ju kunnat stå ofärgat eller nåt.
Caprice
Antagligen skulle det sitta en liten klisterlapp där det står "Färg:_____" ,
och så har kanske den ramlat av... eller aldirg blivit ditsatt...
Kathy
Ååååå....så t r i s t. sad.gif
Sånt där är så tråååkigt då det händer.
Lady Hamilton
Ett tips!

När jag handlar ljusslingor ber jag att få öppna kartongen o pröva i ett eluttag att alla lampor fungerar smile.gif Hittills har ingen nekat mig o jag slipper komma hem med en "defekt" ljusslinga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon