Full version: Himla käckt!
Berith
... med en ny avdelning! biggrin.gif wub.gif

Tackas den som tackas bör. smile.gif
Pirum
Superbra smile.gif
Betty
Men så bra! Tack ! smile.gif (Gissar att förslaget kom från Åke och såg sen att Göran var inne på forumet tidigare idag...)
Reserv
CITAT (Betty @ 15-12-2005, 12:36)
Men så bra! Tack ! smile.gif (Gissar att förslaget kom från Åke och såg sen att Göran var inne på forumet tidigare idag...)

Javisst, han raderade en tråd med en länk jag inte tordes öppna med dom kommentarer jag läste under den och startade upp detta, snabba ryck och bra jobbat.
kristerh
perfekt initiativ rolleyes.gif
krister
silos
Vad roooligt:en helt ny avdelning smile.gif smile.gif smile.gif
Kathy
Toppen!!! wub.gif wub.gif wub.gif
ifibi
Kul med en husdjursavdelning!!!
Gossen Ruda
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 12:26)
... med en ny avdelning!  :D  :wub:

Tackas den som tackas bör.  :)

Ingen nämnd och ingen klämd. rolleyes.gif

Påminner mig om prästen som stod i predikstolen och talade om att kyrkan fått en stor gåva i form av ett par silverljusstakar, men givaren ville vara anonym och därför sa han givetvis inte vem som donerat stakarna.

Då reste sig grosshandlaren och sa: Jo, frugan och jag tyckte det var bäst så. laugh.gif

Tack Ingemar eller Göran.
amaira
Åh vad roligt!!! *uppskattar*
wub.gif wub.gif wub.gif

TACK
Fialotta
Va kul med en husdjursavdelning...tack den som kläckte den braiga iden wub.gif
humla
Jättebra! Det behövdes wink.gif
annama
Superbra, dom är ju iaf det käraste vi har.
wub.gif wub.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Betty @ 15-12-2005, 12:36)
Gissar att förslaget kom från Åke...

Aha, då är det honom man ska tacka. wub.gif
netaave
Oj vad kul!
LadyG
Bra initiativ, så slipper vi lusa ner två andra forum med förvirrade kärleksförklaringar till våra husdjur wub.gif
Malvia
Kul!
Nu blir det bilder, ska bara lära mig hur jag får hit dem.
Boxer
*bockar & bugar*
*Felix matte*
En helt ny avdelning ohmy.gif Kul... nu vet man var fyrfota familjemedlemmar ska presenteras smile.gif Det här är dotterns labb Fia

Tack Åke... som tydligen är den som fixat detta wub.gif
Berith
Jaha.... och vem hittade på den här töntiga rubriken då?? blink.gif
Gossen Ruda
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 20:46)
Jaha.... och vem hittade på den här töntiga rubriken då?? blink.gif

Kanske nån käck tös?
pejori
sällar mej till glädjekören laugh.gif laugh.gif
tack Ingemar och Göran smile.gif
Berith
CITAT (Gossen Ruda @ 15-12-2005, 20:47)
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 20:46)
Jaha.... och vem hittade på den här töntiga rubriken då??  :blink:

Kanske nån käck tös?

Ååh... himla rart sagt. wink.gif

En kattbild....
yenny
Här har det hänt saker idag ser jag biggrin.gif

En liiten fråga bara... innebär det här att jag inte får "prata" om mina katter i småprat då?

(min katt menar jag... glömde ett ögonblick att jag bara har en nu sad.gif )
Gossen Ruda
Får och får, här finns inga förbud utan bara förslag. rolleyes.gif
Annlo
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 21:04)
En kattbild....

Cool bild! laugh.gif
pejori
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 21:04)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
Tack smile.gif
Ett mycket bra förslag.
Inga från Närke
Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m.
cic
CITAT (Inga från Närke @ 17-12-2005, 15:02)
Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m.

Tänk, det säger du heeela tiden...
Kathy
CITAT (cic @ 18-12-2005, 13:54)
Tänk, det säger du heeela tiden...

Du snodde mina tankar, cic! tongue.gif
Betty

Det här kanske inte låter så snällt, alldeles så här före jul och allt, men nu tycker jag faktiskt att det börjar lukta "forumpolisfasoner"...
Reserv
CITAT (Betty @ 18-12-2005, 20:04)

Det här kanske inte låter så snällt, alldeles så här före jul och allt, men nu tycker jag faktiskt att det börjar lukta "forumpolisfasoner"...

Visst, men å andra sidan.....hur svårt är det att bara citera texterna? rolleyes.gif Allra helst en tråd som innehåller så otroligt många bilder som dom med våra älskade husdjur, kan faktiskt bli ganska diger att ta hem för dom med modem, man behöver juh inte se bilderna 10-15 gånger bara för att så mång tyckte att den och den kissen va´så söt. Det kan då räcka med att få läsa vad andra tyckte om bilderna, och visst kan det låta lite snipigt och bestämmande, men samtidigt så förstår jag dom som sitter med sina sega modem.

Ropen skalla, bredband åt alla! rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 18-12-2005, 20:27)
Allra helst en tråd som innehåller så otroligt många bilder som dom med våra älskade husdjur, kan faktiskt bli ganska diger att ta hem för dom med modem,

är dom inte sega, när man skriver samma inlägg i tio olika avdelningar då?
tror det kallas spam eller nåt. smile.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 18-12-2005, 20:33)
CITAT (Reserv @ 18-12-2005, 20:27)

Allra helst en tråd som innehåller så otroligt många bilder som dom med våra älskade husdjur, kan faktiskt bli ganska diger att ta hem för dom med modem,

är dom inte sega, när man skriver samma inlägg i tio olika avdelningar då?
tror det kallas spam eller nåt. smile.gif

Hmm.... unsure.gif wink.gif Här försöker jag va´lite diplomatisk i juletider sleep.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 18-12-2005, 20:38)
Här försöker jag va´lite diplomatisk i juletider sleep.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
gulle dej laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon