|
Full version: Himla käckt!
... med en ny avdelning! Tackas den som tackas bör.
Superbra
Men så bra! Tack ! (Gissar att förslaget kom från Åke och såg sen att Göran var inne på forumet tidigare idag...)
CITAT (Betty @ 15-12-2005, 12:36) Men så bra! Tack ! (Gissar att förslaget kom från Åke och såg sen att Göran var inne på forumet tidigare idag...) Javisst, han raderade en tråd med en länk jag inte tordes öppna med dom kommentarer jag läste under den och startade upp detta, snabba ryck och bra jobbat.
kristerh
15-12-2005, 12:50
perfekt initiativ krister
Kul med en husdjursavdelning!!!
Gossen Ruda
15-12-2005, 14:38
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 12:26) ... med en ny avdelning! :D :wub:
Tackas den som tackas bör. :) Ingen nämnd och ingen klämd. Påminner mig om prästen som stod i predikstolen och talade om att kyrkan fått en stor gåva i form av ett par silverljusstakar, men givaren ville vara anonym och därför sa han givetvis inte vem som donerat stakarna. Då reste sig grosshandlaren och sa: Jo, frugan och jag tyckte det var bäst så. Tack Ingemar eller Göran.
Åh vad roligt!!! *uppskattar* TACK
Fialotta
15-12-2005, 14:52
Va kul med en husdjursavdelning...tack den som kläckte den braiga iden
Jättebra! Det behövdes
CITAT (Betty @ 15-12-2005, 12:36) Gissar att förslaget kom från Åke... Aha, då är det honom man ska tacka.
netaave
15-12-2005, 16:34
Oj vad kul!
Bra initiativ, så slipper vi lusa ner två andra forum med förvirrade kärleksförklaringar till våra husdjur
Kul! Nu blir det bilder, ska bara lära mig hur jag får hit dem.
*Felix matte*
15-12-2005, 19:54
En helt ny avdelning  Kul... nu vet man var fyrfota familjemedlemmar ska presenteras  Det här är dotterns labb Fia Tack Åke... som tydligen är den som fixat detta
Jaha.... och vem hittade på den här töntiga rubriken då??
Gossen Ruda
15-12-2005, 20:47
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 20:46) Jaha.... och vem hittade på den här töntiga rubriken då??  Kanske nån käck tös?
sällar mej till glädjekören tack Ingemar och Göran
CITAT (Gossen Ruda @ 15-12-2005, 20:47) CITAT (Berith @ 15-12-2005, 20:46) Jaha.... och vem hittade på den här töntiga rubriken då?? :blink: Kanske nån käck tös? Ååh... himla rart sagt. En kattbild....
Här har det hänt saker idag ser jag  En liiten fråga bara... innebär det här att jag inte får "prata" om mina katter i småprat då? (min katt menar jag... glömde ett ögonblick att jag bara har en nu  )
Gossen Ruda
16-12-2005, 07:47
Får och får, här finns inga förbud utan bara förslag.
CITAT (Berith @ 15-12-2005, 21:04) En kattbild....  Cool bild!
Tack Ett mycket bra förslag.
Inga från Närke
17-12-2005, 15:02
Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m.
CITAT (Inga från Närke @ 17-12-2005, 15:02) Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m. Tänk, det säger du heeela tiden...
CITAT (cic @ 18-12-2005, 13:54) Tänk, det säger du heeela tiden... Du snodde mina tankar, cic!
CITAT (Inga från Närke @ 17-12-2005, 15:02) Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m. Det här kanske inte låter så snällt, alldeles så här före jul och allt, men nu tycker jag faktiskt att det börjar lukta "forumpolisfasoner"...
CITAT (Betty @ 18-12-2005, 20:04) CITAT (Inga från Närke @ 17-12-2005, 15:02) Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m. Det här kanske inte låter så snällt, alldeles så här före jul och allt, men nu tycker jag faktiskt att det börjar lukta "forumpolisfasoner"... Visst, men å andra sidan.....hur svårt är det att bara citera texterna?  Allra helst en tråd som innehåller så otroligt många bilder som dom med våra älskade husdjur, kan faktiskt bli ganska diger att ta hem för dom med modem, man behöver juh inte se bilderna 10-15 gånger bara för att så mång tyckte att den och den kissen va´så söt. Det kan då räcka med att få läsa vad andra tyckte om bilderna, och visst kan det låta lite snipigt och bestämmande, men samtidigt så förstår jag dom som sitter med sina sega modem. Ropen skalla, bredband åt alla!
CITAT (Reserv @ 18-12-2005, 20:27) Allra helst en tråd som innehåller så otroligt många bilder som dom med våra älskade husdjur, kan faktiskt bli ganska diger att ta hem för dom med modem, är dom inte sega, när man skriver samma inlägg i tio olika avdelningar då? tror det kallas spam eller nåt.
CITAT (pejori @ 18-12-2005, 20:33) CITAT (Reserv @ 18-12-2005, 20:27) Allra helst en tråd som innehåller så otroligt många bilder som dom med våra älskade husdjur, kan faktiskt bli ganska diger att ta hem för dom med modem,
är dom inte sega, när man skriver samma inlägg i tio olika avdelningar då? tror det kallas spam eller nåt.  Hmm....  Här försöker jag va´lite diplomatisk i juletider
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|