Full version: trevlig överaskning
e_sedell
Min impomea, den som skulle vara röd men var mera råsa. Jag fick se det i morse när jag var inne ock skulle öppna fönstret. Men nu har den blommat över tyvärr.........
abborrmaster
jjaahaja... Dina teorier om fjolligt att odla blommor lär ju knappast hjälpa dej nu biggrin.gif
e_sedell
Det beror på vad man odlar, men det där vad man tycker om och inte är ju högst personligt........ Jag gillar inte rosor så mycket, men vissa går bra o.s.v. Men om jag inte missminner mig så var det att jag skrev av hundar var fjolliga. Det tycker jag delvis. Det som är fjolligt att ha hund är det där överdrivna som att köpa tröja till hunden. Så kan det ju likväl vara med katter och andra husdjur. Jag tycker inte om det där daltandet......
Eva i Norrköping
Döm om MIN förvåning då, när min kritvita julros efter flera månaders blomning bytte färg till röd! Vad är det...?
e_sedell
Va coolt! Så heftigt. Undrar om det blivit så för fler?! Mysko asso.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon