Kajsa
Wexthuset i Sthlm har bytt namn till ERA Garden
fick deras katalog igår. Här finns mycket om man gillar att så pelargoner.
15 zonal sorter och 87 vildpelargoner.
ERA Garden f.d Wexthuset
estet
Fick den också igår men är mest intresserad av sticklingar...De hade många nya sorter, speciellt hängpel.

Nytt var ju också St. Paulior, kul!
astrid.m.s
men jag blev besviken, inga PALETTBLAD!!! Har köpt både sticklingar och frö tidigare men de har nog slutat med dem. mad.gif

Någon som kan tipsa om vart jag kan beställa sånt? (där det finns mycket att välja på)
Ingrid på Västkusten
Fröer till Palettblad fanns ju? En hel hoper?
astrid.m.s
Inte att beställa, bara info. Går man in på "butiken" och sedan på "palettblad" blir det 0 träffar!! Har mailat till dem men inte fått svar.
I katalogen fanns det inget heller så jag tror de bara hänger med på hemsidan som förut, att de inte tagit bort dem.

Om jag har fel, hur kom ni fram till dem på hemsidan?
Anki på Öland
CITAT (astrid.m.s @ 20-12-2005, 09:55)
Inte att beställa, bara info. Går man in på "butiken" och sedan på "palettblad" blir det 0 träffar!! Har mailat till dem men inte fått svar.
I katalogen fanns det inget heller så jag tror de bara hänger med på hemsidan som förut, att de inte tagit bort dem.

Om jag har fel, hur kom ni fram till dem på hemsidan?

Försök igen! Nu finns det då många palettblad bland fröer.
Klicka Butiken - fröer - palettblad och sim salabim så finns det där biggrin.gif biggrin.gif
Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon