Full version: Jenga
*Felix matte*
28 våningar..sedan förlorade jag sad.gif tongue.gif då började jag bygga 3D pussel istället... jättekul biggrin.gif
Zarah P
Vilket fint 3d-pussel! smile.gif

...nu blev jag sugen på att pussla!
zaaritha
Nja--pussel--inget jag vill göra!!
*Felix matte*
CITAT (zaaritha @ 17-12-2005, 20:29)
Nja--pussel--inget jag vill göra!!

Jag har inte heller pusslat på många år, men nu när jag börjat så är det svårt att sluta... man sitter i timmar i sträck biggrin.gif
3D pusslet kom svärson med... han fick det i sin tur i slutet på 80-talet smile.gif
Snöflinga
Verkal kul och helt nytt för mig ohmy.gif Men blir inte väggarna väldigt ostadiga ?
*Felix matte*
Nej inte alls..bara man hittar takbitarna.
Det här pusslet har stått färdigbyggt i svärsons föräldrahem sedan han byggde det i slutet på 80-talet. Idag hade han plockat isär det och kom till oss wub.gif

Jag har aldrig tidigare sett ett 3D-pussel.
Anki på Öland
CITAT (Felix matte @ 17-12-2005, 22:43)
Jag har aldrig tidigare sett ett 3D-pussel.

Har inte jag heller men det verkar himla kul!!
Anki
*Felix matte*
Så här ska det se ut när det är färdigbyggt. Det följer med ritning men ändå är det joxigt eftersom ritningen inte visar färger.

*Felix matte*
Så här mycket har vi byggt idag smile.gif ... slut på rasten, nu fortsätter byggandet tongue.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon