zaaritha
17-12-2005, 23:28
Tog in granen i e-m:s. Klädde den--"m hjälp" av 5 av våra 11 katter
det var jobbigt!!! Fick använda duschflaskan mycket!!
hi hi.. liknande problem brukar jag ha när det är dags att slå in paket.. peketsnörena är väldigt svåra att få fast utan att man lyckas knyta fast en katt i paketet
zaaritha
17-12-2005, 23:40
Katter är verkligen alerta o intresserade av allt, som rör sej!!
Whiskuchi
18-12-2005, 14:57
Vilka väluppfostrade pälsgrisar jag har då, som nöjde sig med att sitta på behörigt avstånd och titta på. Fast de brukar vara på den på nätterna förstås
Kattgräs
18-12-2005, 15:38
Såna där prassliga smällkarameller av silkepapper brukar vara svårt för en misse att låta bli...
zaaritha
19-12-2005, 00:46
Tydligen blev "nå´n" irriterad på mitt inlägg--men--det bör ju höra hemma på "Husdjur"??
CITAT (zaaritha @ 19-12-2005, 00:46)
Tydligen blev "nå´n" irriterad på mitt inlägg--men--det bör ju höra hemma på "Husdjur"??
Absolut! Var annars?!!
CITAT (zaaritha @ 19-12-2005, 00:46)
självklart hör det hit.
bry dej inte om gnället
Zarah P
19-12-2005, 11:04
Mina kissar håller med dig - granen tillhör DEFINITIVT dem!
Klematis
19-12-2005, 11:11
Julgranen är ju jättespännande för katter. Jag är nyfiken på hur det går iår med min nya katt. Hon har varit lite stressad när vi har storstädat nu till julen. Min gamla katt brukar alltid sikta in sig på en julkula som tillslut åker ner. Jag brukar ta en som jag inte är så noga med och hänga på "rätt" ställe för katten. Det ska ju vara roligt för dom oxå.
Klematis
Jag har alltid plastkulor i granen... det brukar alltid vara ett par som far runt så det låter som pingpong bollar i hela huset
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.