lilla mamma
18-12-2005, 17:47
Ja nu har jag också kommiti vägen och blivit av med v. ytterbackspegel.
Jag säger bara tack så mycket att du kom på fel sida i trång backe och försvann. Tack tack för att det var min bil du körde sönder...
Ditt as
Mvh Anita utan backspegel
Snöflinga
18-12-2005, 17:56
Vilket pucko

Uppfattade du inte hans registrerings skylt, fast det är klart det är väl inte sån´t man tänker på just när det händer......
Stackars dej, förstår att du är f.......d
lilla mamma
18-12-2005, 18:03
Nej, det hann jag inte. Det skulle gå i 50 även för den, men inte...
Två lampor och pang sedan mörkt
ninnisky
18-12-2005, 18:06
CITAT (lilla mamma @ 18-12-2005, 17:47)
Ja nu har jag också kommiti vägen och blivit av med v. ytterbackspegel.
Jag säger bara tack så mycket att du kom på fel sida i trång backe och försvann. Tack tack för att det var min bil du körde sönder...
Ditt as
Mvh Anita utan backspegel
Det var ingen odlaist som körde på dig..... sån´t gör inte vi

vi kramas när vi möts
lilla mamma
18-12-2005, 18:11
Nä,tippar nog på rattfyllerist istället
CITAT (lilla mamma @ 18-12-2005, 18:11)
Nä,tippar nog på rattfyllerist istället
Tur i oturen att det "bara" var backspegeln...
lilla mamma
18-12-2005, 20:39
och framskärmen. Ja, i bak satt gulden och ifram en evigt ilsken grinande liten mammma
Hoppas du har gjort en polisanmälan? Det borde ju synas på din bil vilken färg bovens bil hade och ev. kan man också reda ut vilket märke och årsmodell den ahr om man hitatr färgrester...
grycken
19-12-2005, 07:19
Sylvia!
Skämtar du? Tror du att polisen har tid med att analysera färgrester? Vi har inte CSI i Sverige! I Sverige bryr sig polisen inte ens om att undersöka inbrott, trots att det finns bevis i form av film från övervakningskamera.
Gggrrr
och kram till lilla mamman
Ophelia
19-12-2005, 09:11
Yin o Yang
19-12-2005, 14:12
Stackars Dig

, förstår precis hur det känns. Vi råkade ut för samma sak för några år sedan, men den bilisten hade åtminstone den goda smaken att vända om, så att vi kunde skriva alla papper

. Hans bil var sprillans ny och vi hade haft vår bara ett par månader - inte kul alls

. Som väl var blev ingen skadad, men hela fjällsemestern kändes förstörd. Var så svårt att koppla av.
*Felix matte*
19-12-2005, 19:27
Så trist

Men tur ändå att ni klarade er helskinnade.
Många som råkar ut för rattfyllerister får sitt liv förstört / dödas.
Hannele
19-12-2005, 19:31
Maken cyklade hem i slasket, säkert trettio bilar körde om honom,
försiktigt. Men
en bil hade för bråttom, kunde inte vänta på mötande trafik och köra ifrån en liten bit,
utan han blötte ner maken i full fart, med allt var snöslask och lerig vägsalt innebär.
Han kom hem säkert 30 sekunder tidigare...
lilla mamma
22-12-2005, 18:58
Polisen meddelade att om det inte blev personskada så var det inget att göra. Nej, borta var han med resten av min backspegel. Gasa är kul, om man gör det med förstånd och tänker på alla andra.
Var tog medmänniskans hänsyn vägen, när försvann den??? Och...varför har den försvunnit=??
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.