mulle
Efter drygt fem veckor med Coffee-valpen är det bara att konstatera att hon manövrerade ut forumet från min vardag...
ohmy.gif
Coffee, min ljuvliga silkesnos, har intagit mitt hjärta till 100%. Och min tid.
wub.gif
Det bara går inte att låta världens vackraste ögon bli ledsna vid foten av trappan och kallt gå upp och sätta sig framför datorn. Och då de där ögonen är slutna i sömn finns det så mycket annat praktiskt i huset som måste göras.
huh.gif
Jag tröstar mig med att hon om drygt en månad själv kan gå i trappan och med att det inte är högsäsong i trädgården just nu.
smile.gif
Men jag tänker på er ofta och en vårvinterdag kommer jag att läsa inlägg tills det snurrar i huvudet och sedan kämpa vilt för att återinta min plats i forumet!
tongue.gif
Tills dess - ha en riktigt, riktigt fin helg!
Glad Jul och Gott Nytt År!
wub.gif
Mulle
*Felix matte*
önskas alla forumister från mig.
Betty
Har märkt att du inte varit här på ett tag Mulle, men förstått att det är valpen som får din tid. smile.gif
God Jul och Gott Nytt År! önskar jag dig.
Biggan_
Vilket kärt "besvär" du har fått, som tar all din tid laugh.gif
God Jul och Gott Nytt År till både dej och Coffee biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
silos
Förstår mer än väl att du inte vill sitta vid datorn,nu när du har en härlig valp i huset wub.gif

Jag önskar dig en riktig underbar Jul wub.gif wub.gif wub.gif
yenny
God jul från mej med.
Ha det riktigt mysigt med din fina valp
Malvia
God Jul till dig, har också märkt att du inte varit har så mycket på sista tiden.
cic
Jag ser att du inte har lagt in en endaste bild på valpen!! Nu gör du det bums!! rolleyes.gif tongue.gif wub.gif smile.gif

Måste ju få se sötnosen.. wub.gif
Eva i Skåne
God Jul Mulle!

Jag har också gissat att det är valpen som håller dig borta från forumet,
men du gör ju helt rätt prioritering smile.gif
Forumet finns kvar när du får tid över.

wub.gif
annama
Njut av valptiden, bara njut av varenda dag, det går så fort. Min bullterrier som jag fick "igår" är på 11te året, lille borderterriern som satt i min hand är redan 3 år gammal. Just nu leker dom därnere på första våningen. Tacksam för var dag den gamla damen leker!!! En riktigt god jul till dig och alla andra här på forumet, dessutom hoppas jag att alla våra önskningar inför det nya året kommer att slå in.
Snöflinga
God Jul på dej och den vackra, silkeslena valpen tongue.gif Ser fram mot bilder så vi får nå´t att gulla oss åt wub.gif
Kathy
God Jul!
kerstin z5-6
En Riktigt god jul till dej och kaffebönan smile.gif
Önskar K smile.gif
Castea
CITAT (mulle @ 21-12-2005, 08:13)
Det bara går inte att låta världens vackraste ögon bli ledsna vid foten av trappan och kallt gå upp och sätta sig framför datorn.
wub.gif Vilken fin matte du är!

Ha en God Jul med din gosiga luddboll (kan jag tänka mig att den ser ut som i alla fall nu... wub.gif Vill också se bilder! )
amaira
CITAT (cic @ 21-12-2005, 13:50)
Jag ser att du inte har lagt in en endaste bild på valpen!! Nu gör du det bums!!  :rolleyes:  :P  :wub:  :)

... Eller sen, den där kommande vårvinterdagen ...
Men fota nu!!! Så väntar vi. wub.gif
Det finns ju en egen avdelning nu, bara för Coffee!!! (och alla andras sötnosar)

God Jul tillbaka
och pussa på silkesnosen från mig
pygge
Hej har inte varit med i forumet så länge men känner av värmen emellan alla här ändå. En riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!! tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif
Gåsis
Jamen visst vill vi se underverket wub.gif som kan få matte att bara försvinna. Jag märkte oxå att du bara försvann, men hade inte en tanke på hunden fast du berättat. Nu skäms jag lite sad.gif

Men jag önskar Er en riktigt god jul. (Det skulle varit större skrivet och rött om jag bara kunnat).

Hundar lär inte må så bra av choklad, men dom tycker desto mer om det - konstigt förresten för jag undrar om det inte är så med oss människor oxå wacko.gif Vår röda tuss går i alla fall strålande tider till mötes tongue.gif

/Åsa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon