CITAT (annama @ 21-12-2005, 23:42)
Säger som jag brukar, skall börja banta i morgon!Eller i detta fall efter jul. Skall göra Janson i morgon, med grädde!!! Sen det där om mellan nyår och jul.... har köpt nånting som jag borde äta i stället för en av dagens 3 måltider, men oftast så blir det lite vanlig lunch i alla fall. Min karaktär vad gäller livets goda är tyvärr inte vad den borde vara, jag äter för mycket, dricker förmodligen för mycket, röker för mycket och gillar sötsaker. Väger 30 kg mer än för 30 år sedan, men då var jag också smal som ett streck. Jag ska också göra ris a la Malta med grädde, hualigen vilken dålig människa jag är. Njuter av livet och gillar god mat. Får skaffa mig nåt med en ordentlig krage som jag kan ta tag i! Väger ca 75 kg, inte sååå mycket alltså, men kollar ibland på mina snygga skärp som jag hade till jeansen förr och dom skall jag skänka till mina svärdöttrar. Dom är som vandrande pinnar i jämförelse med mig. Det finns ju nåt som kallas trivselvikt, att jag sen inte gillar att se mig själv på foto eler film är en helt annan historia.
Håller med i allt utom rökat... Skulle du få vara med om en dag med mig så skulle du säkerligen inte tända en endaste cigg.