Magdis
Hon är så sprudlande ivrig och glad att få dekorera granen så jag låter henne göra som hon vill. Allting hamnar av naturliga orsaker längst ner i granen! biggrin.gif När hon har somnat får jag göra små justeringar!

Det är rätt bra terapi för mig att måsta hålla fingrarna i styr så länge, jag är annars en sån som gärna gör allting själv "så det ska bli ordentligt gjort". I år har vi turen att vara bortbjudna över jul så vi har haft det väldigt lugnt med julstöket, skönt att slippa stressa omkring och bli irriterad på lilljäntan för att hon är i vägen. På julen ska man ju vara glad! smile.gif
Kathy
Åh...vad roligt. Låt henne hållas. wub.gif
Magdis
Ja jag har gett mig den på att jag ska hålla mig lugn men det blir svårare och svårare! rolleyes.gif Dottern vill nämligen plocka fram allt ur lådan på en gång och ropar "mamma vad är det här" en gång i sekunden. Pappa har tagit en huvudvärkstablett och gått och lagt sig för han blev så slut av att vara ledig en hel dag och vara hemma med familjen! tongue.gif Som tur är började Bolibompa nu så det blir en liten paus!
Kathy
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 22-12-2005, 18:08)
Pappa har tagit en huvudvärkstablett och gått och lagt sig för han blev så slut av att vara ledig en hel dag och vara hemma med familjen! tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Stackars pappa!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon