Full version: Födelsedagspresent
Kathy
Vet ni vad jag fått till födelsedagspresent?

Jooo...en glugg i munnen! wacko.gif
För en timma sen så lossnade min stifttand som sitter en bit fram i munnen och nu ser jag riktigt rolig ut, må ni tro. huh.gif
Tur i oturen att det inte hände imorgon kväll.
Jag ringde Cityakutens tandläkare och har en tid imorgon eftermiddag då de ska limma fast tanden igen.
Reserv
Ingen rolig utgift det inte sad.gif Hoppas dom gör det till rimligt pris........gratis sådär, det är juh bara en limdutt som ska dit. rolleyes.gif
Kathy
Ja...jag funderade först om jag skulle använda mig av kontaktlim tongue.gif ...men jag tror det är bättre att tandläkaren får cementera fast den igen.

Gissar på att det kommer kosta runt 3-400kr.
Kathy
Kan tilläggas att jag faktiskt fått andra presenter också. wub.gif
Magdis
Nejmen vilken otur! sad.gif Tur iallafall att du fick tandläkartid imorgon. Förra året var jag också på akuttandläkarbesök dagen före julafton. Jag hade bitit sönder en kindtand.
Hoppas att din tand blir hel och fin igen till jul!
Kathy
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 22-12-2005, 18:04)
Hoppas att din tand blir hel och fin igen till jul!

Ja...det hoppas jag med.
Jag vill ju knappast skrämma slag på folk då jag leeer. laugh.gif tongue.gif
Kathy
Jahapp...hemkommen igen, utan glugg i munnen, tanden fastlimmad och 700kr fattigare.
Snöflinga
Ja-ja allt har sitt pris, fast så här i juletid blink.gif Men det är ju inte roligt med en glugg heller, sä det var det nog värt rolleyes.gif Håller tummarna för att det håller livet ut rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 23-12-2005, 18:50)
Jahapp...hemkommen igen, utan glugg i munnen, tanden fastlimmad och 700kr fattigare.

Ockerpris! vill jag kalla det mad.gif
Men bra ändå att de kunde fixa så du slapp gå med glugg över julhelgen. smile.gif
Castea
Bra att det fixade sig snabbt. Hellre glögg i munnen än glugg i munnen. wink.gif
forget-me-not
CITAT (Castea @ 24-12-2005, 00:28)
Hellre glögg i munnen än glugg i munnen. wink.gif

biggrin.gif
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 23-12-2005, 22:43)
Håller tummarna för att det håller livet ut rolleyes.gif

Njaaa...det är knappast det den kommer att göra. Stiftet på tanden hade ett litet brott, så tandläkaren sa att "nästa gång du tappar den så blir det dags med en ny stifttand".

Lika bra att börja spara nu då... unsure.gif
Kathy
CITAT (Castea @ 24-12-2005, 00:28)
Hellre glögg i munnen än glugg i munnen. wink.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon