Kathy
"Vi har aldrig varit så rika"

Lyxiga bilmärken som Mercedes, BMW och Porsche räknar med att försäljningen ökar med runt 10 procent.
Och försäljningen av Ferraribilar har tredubblats i år.
Zarah P
Kanske är det snarare så att klyftorna ökat mellan de som har gott om pengar, och de som får vända på slantarna? Så uppfattar i alla fall jag min omvärld - och statistik är ju ett ytterst bra sätt att bevisa vad som helst - beroende på hur/var/vilka man frågar... sleep.gif
andersen
CITAT (Scrollan @ 22-12-2005, 18:12)

Lyxiga bilmärken som Mercedes, BMW och Porsche räknar med att försäljningen ökar med runt 10 procent.

Vad lessen jag blir av att läsa sådana rubriker,vill här med skicka en tanke till alla dom hundra tusentals arbetslösa,och andra som har det svårt ekonomiskt.
Kathy
Ja...jag gillar inte heller artikeln. Speciellt inte precis innan jul.

Det finns så många familjer med barn där föräldrarna inte ens har råd att köpa en julklapp till barnen. unsure.gif
Biggan_
CITAT (andersen @ 22-12-2005, 18:18)
CITAT (Scrollan @ 22-12-2005, 18:12)

Vad lessen jag blir av att läsa sådana rubriker,vill här med skicka en tanke till alla dom hundra tusentals arbetslösa,och andra som har det svårt ekonomiskt.

Här håller jag med till 100%
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon