Full version: JULHÄLSNING
lissa
Hej på er...jag har inte varit med så länge, men vill ändå skicka en liten julhälsning till er alla.
Hoppas att ni orkar njuta av alla julfestligheter efter allt stress för att allt ska bli som ni vill ha det.
i år är det första året i mitt liv som jag inte har gjort julfint. Jag samlar på tomtar, köper en ny varje år, och samlingen börjar bli rätt diger eftersom jag börjar ha någas år på nacken...men den enda tomten som har kommit på plats är den nyinköpta !!! Vet inte varför det har blivit så här, allt brukar vara på plats den 1 december, men alltså inte i år....
Det är roligt att läsa om vad ni har gjort, ska göra och brukar göra..hoppas att det kommer lite kort med tiden biggrin.gif
NU VILL JAG BARA ÖNSKA ER ALLA EN UNDERBAR JUL, OCH ATT 2006 BLIR ETT BRA ÅR PÅ ALLA SÄTT OCH VIS
Biggan_
God Jul på dej också smile.gif Häftig tomte du hade!
lissa
Tack för det, ...men DU har verkligen en urhäftig kisse, har den på flera ställen, men har inte sagt något förräns nu...god jul igen biggrin.gif
Kathy
God Jul & Gott Nytt År!
lissa
oemotståndig scrolla du har...god jul
Betty

God Jul & Gott Nytt År!
lissa
Vilka härliga bilder ni har...riktiga svenska tomtar av det gammaldags slaget är vad jag älskar....alla dom här nymodiga har jag inte mycket till övers för...åtminstonde inte hemma hos mig, men smake är ju som baken sägs det biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon