Full version: Olycka
zaaritha
Hemskt!
En person jag känner brann upp i sin bil, i kväll, efter en krock söder om Hjo! Ja--två personer till, var i bilen o dog--förstås också!
Men--jag kände endast en av dem!
Gör det inte mindre hemskt.............
lissa
Zaarita...Jag är ledsen för att du har upplevt en sån tragedi, och speciellt vid den här tiden på året. Det är ju alltid svårt att förlora någon nära vän eller familjemedlem, men vissa tidspunkter gör ju att man påminns om det.

Landsvägen kommer nog tyvärr att ta många liv även den här julhelgen, och att läsa sånt här borde öppna våra ögon för att vi måste vara extra försiktiga vid halka o dyl.
Kan tyvärr inte hjälpa dig i din sorg, men skickar en tröst kram och varma tankar..
Kathy
CITAT (zaaritha @ 23-12-2005, 00:04)
Hemskt!
En person jag känner brann upp i sin bil, i kväll, efter en krock söder om Hjo! Ja--två personer till, var i bilen o dog--förstås också!

Ojj.....ja, de pratade om olyckan på TV4:s nyheter ikväll. sad.gif
Fruktansvärt.
Azeman
CITAT (zaaritha @ 23-12-2005, 00:04)
Hemskt!

vet hur det känns när folk runtomkring går bort, både i bil olyckor och mord.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon