Full version: Alplains
kerstin z5-6
<katalogen har kommit .. många roliga sorter där tex Phlox pulvinata
Ewa smålänska höglandet
Vad gör du av allt du sår
i din egen trädgård eller vart tar det vägen wub.gif
kerstin z5-6
Jag planterar det smile.gif Sår bara det jag själv saknar , vill ha mer av pga nya rabatter osv -men visst blir det över även om jag planterar i stora färgsjok med 10 ,15 plantor av varje sort :
<De går till
växtbyte med shyssta lökar och norrlandsfrömaffian -Helen , BjursBerit mfl -de är förresten värre däran än jag på sådder smile.gif LOL

Växtmarknader, sta o liknande och mässan i Burträsk
Ersättningsväxter till den stora planteringen vid campingen här som vi ansvarar för -storlek radhusträdgård

Så jag kastar inga plantor smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (kerstin z5-6 @ 23-12-2005, 12:21)
norrlandsfrömaffian -Helen , BjursBerit mfl -de är förresten värre däran än jag på sådder smile.gif LOL

laugh.gif Vad jag skrattade åt namnet du har gett oss, norrlandsfrömaffia laugh.gif biggrin.gif laugh.gif milda makter!!
Berit har varit hit idag och hämtat sina frön som kom från G.N. Då jag öppnade påsen trodde jag att Kristl hade skickat för mycket frön hit
rolleyes.gif men nejdå, nog stämmde antalet... sleep.gif tänk vad mycket mer det ser ut då påsarna ligger på bordet, än vad man ser på beställningen wink.gif Jag strulade med vår första order så jag fick göra en ny, och då slant fingret fler gånger på OK-tangenten / Helen
kerstin z5-6
slant ...köss mej smile.gif God jul alla mafiosos o alla andra ,med som bara sitter lite fast o sådd träsket smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon