Anma
borttaget
Sylvia
Hoppas allt går bra för Kalle! Jag tror nog att de klarar det i lokalbedövning, det gör det ju när vi själva går till tandläkaren också!
LindaLunda
Hoppas att det löser sig! wub.gif Skall tänka på er...... skriv gärna hur det gick! Förstår att du är orolig men om har är i god vigör så behöver du nog inte oroa dig.
Linda smile.gif
LindaLunda
Det är nog inget man kan göra med lokalbedövning. Jag vet ingen hund som går med på något sådant i vaket tillstånd. Skall det åtgärdas med typ rotfyllning måste hunden sövas.
Linda
Sylvia
Jodå, det går om man först har gett hunden något lugnande - man behöver inte söva den helt, bara ge lugnande så att den inte är rädd.
Vi har haft hundar och enklare saker, typ kolla en tand, har de klarat i lokalbehövning, dock vet jag inte om rotfyllning! Det skulle nog inte jag själv klara av heller tongue.gif
Anki på Öland
Lycka till med Kalle - man behöver nog som Sylvia säger inte söva honom - finns flera olika sätt att lugna honom.
Rotfyllning är nog knappast aktuellt på en så gammal hund - den drar man bara tanden på. Fast det är ju inte roligt det heller. wink.gif
Anki
Anma
borttaget
Ewa smålänska höglandet
Vi har visst samma bekymmer
Anma
borttaget
LindaLunda
Vad skönt att det gick bra! Och vad kul att hans värden är så bra för hans ålder. Sånt blir man glad av att höra om sina djur.
Linda
Inga från Närke
Vad bra att det ordnade sig för din hund. Hoppas det går bra. Du får hålla ett öga på det då och då.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon