mosse
Hej odlarmänniskor...

Mitt första inlägg här är en undran om Lena Israelssons Handbok för köksträdgården. Den är helt omöjlig att få tag i eftersom den är slut på förlaget. Vet någon om den kommer att komma i nytryck? Eller känner någon till en hemlig gömma där den kan hittas?

Allting blir lite krångligare när man inte är ute i rätt tid...
Sylvia
Det finns en hel del nätantikvariat, där du kan lämna en intresseanmälan.
Antikvariat.se
Antikvariat.net
mosse
Tack för tipset, Sylvia!

Nu har jag lämnat intresseanmälan och hoppas på tur.

/mosse
humla
Jag har sett den på bokrean se senaste åren, senast jag såg den var häromveckan på Coop, där låg ett antal exemplar på ett reabord. Så jag tror den finns, om du bara letar lite wink.gif .
mosse
Tack för svar, humla.

Jag gick runt och tittade i olika antikvariat i Göteborg.
Till slut hittade jag den.
Jag blev så nöjd!
Susanne i Linköping
Är det inte märkligt hur snabbt en bok blir inaktuell i bokhandeln? Handbok för köksträdgården är ju en bok som borde gå att sälja i många år, och inte bara snabbt slumpas ut på bokrea och sedan inte gå att få tag i.

Tycker i alla fall jag. blink.gif
Ingrid på Västkusten
Jaha - jag ser att Mosse har hittat den - bra!

Nej jag förstår inte helelr hur snabbt dne gick ur print - enhel gåta för mig med! Bra faktaböcker borde hänga med lääänge tycker då jag!
'

Hälsar Ingrid
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon