Full version: retas lite...
adrian
Snart åker jag tillbaka till Asien och fotograferar samt handlar igen... rolleyes.gif

Jag ska tänka på er alla när ni sitter här i mörkret och brottas på forumet... smile.gif tongue.gif biggrin.gif laugh.gif

N.Copelandii
Jonte_rm
Asien...Räcker väl du åker hem till mitt terrarium och checkar in min Sarracenia Farnhamii där blomman nästan slagigt ut helt wink.gif

Tack för växten smile.gif

mvh // Johannes
*Felix matte*
Inget mörker att brottas i... solen lyste upp gruvberget idag och jag är såååå glad biggrin.gif

inte alls avis sleep.gif önskar dig en ny trevlig resa. smile.gif
adrian
CITAT (Jonte_rm @ 28-12-2005, 17:26)
Asien...Räcker väl du åker hem till mitt terrarium och checkar in min Sarracenia Farnhamii där blomman nästan slagigt ut helt wink.gif

Tack för växten smile.gif

mvh // Johannes

Ditt terrarium...hmmm....
NÄE jag åker nog till Asien först och kollar lite... smile.gif biggrin.gif tongue.gif laugh.gif

Sen kanske till ditt terrarium....

Har du spjälat din Sarracenia?

Kolla in denna, Sx Mitchelliana slog ut när du åkte hem, snygg va????

(grym fotograf, eller bra kamera...tongue.gif ..)
lilla mamma
SKRYYT men vackert är det
adrian
CITAT (lilla mamma @ 28-12-2005, 20:55)

Okejrå..Jag ska inte skryta om min kamera då... rolleyes.gif tongue.gif
Fialotta
Attans...jag som inte har tid att följa med...va synd unsure.gif tongue.gif rolleyes.gif
pisanggoreng
Trevlig resa! Vart går turen denna gången?
adrian
Nu ska jag till Thailand och krypa runt i buskarna, jag har ju varit här förut men då kollade jag inte efter växter.. smile.gif
Betty
Trevlig resa! Är inte ett dugg avis, jag trivs så bra här med en meter snö och 15 minusgrader... tongue.gif laugh.gif
Boxer
CITAT (adrian @ 28-12-2005, 21:01)

Jodå! Bre på bara. Vad är det för speciellt med kameran? Har den automatisk motivsökare eller har du en linslus som putsar bort damm och raderar alla dåliga bilder automatiskt? wink.gif
adrian
CITAT (Boxer @ 29-12-2005, 13:45)
CITAT (adrian @ 28-12-2005, 21:01)

Jodå! Bre på bara. Vad är det för speciellt med kameran? Har den automatisk motivsökare eller har du en linslus som putsar bort damm och raderar alla dåliga bilder automatiskt? wink.gif

Njaäejo...
Den e svart och rätt så tuff liksom...
Nikon coolpix 7.6 är det men det är kanske datorn som trixar till det sista på bilderna.

Först är det den orädde kameramannen som utan tvekan kastar sig rakt in i buskaget och klickar hejvilt medans han duckar för anfallande växter som dreglar ursinningslöst efter hans svettiga muskler...

Äsch.... wacko.gif
Betty
CITAT (adrian @ 29-12-2005, 20:42)
Först är det den orädde kameramannen som utan tvekan kastar sig rakt in i buskaget och klickar hejvilt medans han duckar för anfallande växter som dreglar ursinningslöst efter hans svettiga muskler...

Äsch.... wacko.gif

Det skulle jag allt vilja se på bild! laugh.gif
Speciellt det där med ursinningslöst dreglande växter... rolleyes.gif laugh.gif
lilla mamma
Och svettig är han också laugh.gif
pialotta
vart nånstans i Thailand åker du?
adrian
Lite hemligt...

Klart man svettas i Thailand, det är ju inte norrut jag reser det är ju söderut... biggrin.gif

Jag ska till Norra thailand och de har faktiskt haft snö där...
blink.gif
pialotta
häftigt att åka upp i bergen grattis
jag skall till östra T o kolla på ruiner
Jonte_rm
Stängeln är knäckt så den är inte så fin men blomman ser nu ut så här...Håller på att slå ut.

mvh // Johannes
adrian
Hmmm...
Lite slak eller... blink.gif smile.gif tongue.gif
Kul att den klarat sig så pass ändå... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon