Ewa smålänska höglandet
28-12-2005, 14:34
...... min lilla drever har fått inflammation i en tand, halva nosen är svullen och tjock
nu väntar en vecka på provsvaren hur det är med lever- och njurfunktionen ifall hon kan sövas, orolig
den lilla damen blir snart 15 år
Zarah P
28-12-2005, 14:51
*håller tummar och tår för att allt ska gå bra*
*Felix matte*
28-12-2005, 19:25
Stackars, så ont:( Håller också tummar och tår för att det ska gå bra att söva och fixa till tanden.
lilla mamma
28-12-2005, 19:28
Mysigt värre... Stackars lilla drevern
Biggan_
28-12-2005, 20:00
Stackare! Det vet man ju hur ont tandvärk gör

Hoppas allt går bra
Stackaren...
Hoppas att allt går bra.
Ush, ja, vi har samma problem som sagt var... Gamla hundar är det inte roligt med när man vet att det kan gå illa för minsta lilla. Man får hoppas att det går bra och att hundarna för övrigt får ha hälsan.
Ewa smålänska höglandet
04-01-2006, 09:14
min lilla drever hade bra värden så att hon kunde sövas, tanden kunde tas bort, men vad fanns bakom, en TUMÖR
jag är helt förstörd
å nej

jag förstår att du är förstörd. Vad händer nu, vad gör dom åt det?
Ewa smålänska höglandet
04-01-2006, 10:41
Eftersom veterinären sa att hennes värden var bra när vi lämnade in henne, så blev jag lättad och när hon ringde och berättade om tumören ställdes allt på kant, jag var inte beredd på att ta bort henne, så de har tagit lite prover så vi får se vad de visar.
Vi kanske kan få ett par veckor till med henne, så jag kan ställa om mentalt
När vår finska stövare dog av cancer 27 februari 2005, hade vi fått veta det två dagar innan, ( det var fredag lunch så jag trodde vi skulle få helgen tillsammans, men det blev inte så) det var en total chock, jag kände att jag inte kunde klara det här så fort den här gången
Ewa, jag är så ledsen för er skull.
Väntan på besked är inte roligt.
Hoppas att drevern inte lider och att allt blir så bra som möjligt hur det än går.
Många kramar till er.
Emma
Hoppas det visar att det inte är något farligt.
Jag hade inte heller tagit bort henne direkt utan tagit hem henne så jag fått pyssla om o skämma bort ordentligt ett tag. Man behöver det för att få säga farväl ordentligt ifall det skulle behöva bli så.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.