Katti med torpet
Det är så fånigt att jag gärna skulle vilja ha deras Paprika 'Apple' (efter tips från Åsa wub.gif ) men resten av fröerna tänker jag beställa från Lindbloms och Impecta.
Jag kan ju inte gärna beställa bara EN fröpåse från Runåbergs så därför undrar jag om någon annan skall beställa därifrån och jag kan få göra ett medskick?
Vill du kan jag gärna beställa andra fröer åt dig på Impecta eller Lindbloms så kan vi idka lite byteshandel.
Tänker dock göra mina beställningar ganska snart efter helgen...
Susanna
Hej!

jag tänkte göra hela min beställning hos Runåberg, men först efter 10 januari (jag är bortrest och listan på vad jag ska ha ligger hemma!). Men du är välkommen att lägga med din beställning om du vill. PM:a mig så byter vi adresser.
Åsa, mälardalen zon 2
Det brukar vara bra att vänta med beställningen hos Runåbergs nyheterna för 2006 har de ju inte lagt ut på hemsidan än + frökatalogen/nyhetsbladet för 2006 har inte skickats ut än, det finns ju alltid något bland nyheterna man vill testa och sån brådska är det inte förra året skickade jag in min beställning runt sportlovet.
Susanna
Tack för tipset Åsa, fast tyvärr har jag slut på kronärtskockor. Och de brukakr jag sätta i januari. Fast det är klart, de kan jag kanske hitta i någon butik.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon