Full version: En fallen ängel ...
amaira
Denna förfrusna fallna ängel fann jag invid strandkanten för någon vecka sedan. huh.gif

Eva i Skåne
Du har ett gott öga för detaljer Amaira smile.gif
Bilden verkar vara rejält uppförstorad, så jag gissar att de flesta inte skulle sett ängeln utan bara gått förbi wub.gif
Zarah P
Men du...! *får rysningar*
Vad vacker!!
karjo
Åh vilken vacker bild! wub.gif Jag älskar änglar!
amaira
CITAT (Eva i Skåne @ 30-12-2005, 10:05)
Du har ett gott öga för detaljer Amaira  smile.gif
Bilden verkar vara rejält uppförstorad, så jag gissar att de flesta inte skulle sett ängeln utan bara gått förbi wub.gif

I ärlighetens namn såg jag den inte förrän på fotografiet. sleep.gif

Och i ännu större ärlighet ... hjälpte jag den lite lite lite på traven ...

Såhär ser bilden ut helt omanipulerad. (kanske är den dessutom bättre så)

Det är ju själva "ansiktet" (med ögon, mun, näsa, och även håret) som mest gör själva bilden, och ansiktet fanns där från början, liksom den utsträckta vingen, men jag såg det inte förrän på jag såg fotot på datorn.
Inga från Närke
Du har verkligen tur att hitta fina motiv till din kamera. Har du även tänkt på att om inte ansiktet fanns där man man se en fjäril eller skalbagge med antenner också.
Fin bild i alla fall som allt annat du tar kort på.
Boxer
wub.gif biggrin.gif Jättefin!

Och det verkar som om hon tittar förvånat på dig och frågar: -Hur gick det här till?
Kathy
CITAT (amaira @ 01-01-2006, 10:14)

Det ser ut som en ängel som håller i en stor, stor fisk. smile.gif
amaira
CITAT (Inga från Närke @ 01-01-2006, 10:40)
Har du även tänkt på att om inte ansiktet fanns där man man se en fjäril eller skalbagge med antenner också.

Nä, det har jag inte tänkt på huh.gif

Ja det har du rätt i ohmy.gif

Häftigt biggrin.gif

Boxer
CITAT
Och det verkar som om hon tittar förvånat på dig och frågar: -Hur gick det här till?
Ja, hon har ju en riktigt skön min!

Scrollan
CITAT
Det ser ut som en ängel som håller i en stor, stor fisk

Nämen titta! En fisk också!

Så fort någon säger (berättar/talar om) vad hon/han SER - så "träder det fram" som trolleri framför ens ögon.

Visst är det häftigt! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon