När jag försöker formatera viss del -eller hela- texten i ett inlägg markerar jag den text jag vill formatera med t ex fontstorlek/färg/fet/understruken o s v Men när jag föhandsgranskar visas endast koden.
Hur gör man?
*Felix matte*
30-12-2005, 22:39
Vet inte vad du menar med formatera texten... men om du vill skriva med färg eller större bokstav osv så måste du först välja färg, storlek, fetstil mm och sedan skriva texten ... därefter klickar du på "Stäng alla taggar" Du kan också kolla hur inlägget ser ut innan du skickar det, genom att klicka på "Förhandsgranska" som du hittar strax nedanför rutan du skriver i.
Lycka till!
bikiv
02-01-2006, 23:12
OK då testar jag! Har tidigare försökt formatera texten efter det att jag har skrivit![/I] Det här med att "Stänga alla taggar" var oxå nytt! Tack Felix Matte för hjälp ännu en gång! Hälsar Birgitta
*Felix matte*
02-01-2006, 23:20
CITAT (bikiv @ 02-01-2006, 23:12)
OK då testar jag! Har tidigare försökt formatera texten efter det att jag har skrivit![/I] Det här med att "Stänga alla taggar" var oxå nytt! <span style='color:red'>Tack Felix Matte för hjälp ännu en gång! <span style='color:green'>Hälsar Birgitta</span></span>
Grattis! det var så jag också lärde mej ... testade och frågade och fick hjälp av dem som var här före mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.