silos
Tänk;numera har jag knappt tid att sitta vid datorn eftersom jag bara vill virka och virka och virka biggrin.gif
Jag skulle behöva 1000 timmar extra varje dag tongue.gif

GOd fortsättning önskar jag er alla wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Är fortfarande här men NU stänger jag datorn och går ut med mina vovvar biggrin.gif
ingrid fuxwall
Vad virkar du?

ingrid
Fialotta
Virka på du...jag har startat en stickning i helgen en sån där jättelång halsduk man kan dubbelknyta om halsen....kan säga halsduk på metervara tongue.gif laugh.gif
silos
CITAT (ingrid fuxwall @ 01-01-2006, 15:53)
Vad virkar du?

ingrid

Abstract konst med koder inuti till mig själv om mitt liv biggrin.gif
Biggan_
CITAT (silos @ 01-01-2006, 20:25)
CITAT (ingrid fuxwall @ 01-01-2006, 15:53)
Vad virkar du?

ingrid

Abstract konst med koder inuti till mig själv om mitt liv biggrin.gif

ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Låter som du har det jättemysigt. wub.gif
min försändelse bör nog komma till dig imorron.
silos
CITAT (Felix matte @ 01-01-2006, 22:28)
Låter som du har det jättemysigt. wub.gif
min försändelse bör nog komma till dig imorron.

JAAA;jag riktigt lääängtar smile.gif wub.gif smile.gif Tack på förhand wub.gif
ah56
Jag fick iväg mitt paket i går kväll. Hittade en postlåda utan den där dumma metallflärpen som gör att tjockare kuvert inte går i. Du får nog mitt paket på tisdag.
Jag är riktigt avundsjuk på dig som får en massa spännande paket. Tänk vad kul att packa upp dessa och gå igenom innehållet. laugh.gif
silos
CITAT (ah56 @ 02-01-2006, 10:12)
Jag fick iväg mitt paket i går kväll. Hittade en postlåda utan den där dumma metallflärpen som gör att tjockare kuvert inte går i. Du får nog mitt paket på tisdag.
Jag är riktigt avundsjuk på dig som får en massa spännande paket. Tänk vad kul att packa upp dessa och gå igenom innehållet. laugh.gif

Idag ÄR DET JULAFTON här hos mig smile.gif wub.gif smile.gif Din paket kom och även paket ifrån Felix matte wub.gif wub.gif wub.gif
Jag blev alldeles svimmfärdig av LYCKA wub.gif wub.gif wub.gif

Det är verkligen fullständigt UNDERBART att få sådana härliga paket alltså det är rena rama Julafton idag för mig smile.gif wub.gif smile.gif

TAK SÅ JÄTTEMYCKET wub.gif wub.gif wub.gif
silos
Fööresten hur i allsin dar har paketet ifrån dig A56 hunnit till mig redan idag;finns det flera här som heter som du i förnamn;jag är jo bra snurrig wacko.gif biggrin.gif
ah56
CITAT (silos @ 02-01-2006, 12:29)
Fööresten hur i allsin dar har paketet ifrån dig A56 hunnit till mig redan idag;finns det flera här som heter som du i förnamn;jag är jo bra snurrig wacko.gif biggrin.gif

Jag lade mitt på lådan igår eftermiddag vid femtiden. Kanske posten tömmer så sent på söndagar?? Mitt paket är en brun vadderad påse. Den innehåller lite av varje men mest tyg. Jag lade i en liten plastpåse med diverse överraskningar samt ett vykort med en hälsning. Är det mitt paket du fått??
Annika
silos
CITAT (ah56 @ 02-01-2006, 13:31)
CITAT (silos @ 02-01-2006, 12:29)
Fööresten hur i allsin dar har paketet ifrån dig A56 hunnit till mig redan idag;finns det flera här som heter som du i förnamn;jag är jo bra snurrig wacko.gif  :D

Jag lade mitt på lådan igår eftermiddag vid femtiden. Kanske posten tömmer så sent på söndagar?? Mitt paket är en brun vadderad påse. Den innehåller lite av varje men mest tyg. Jag lade i en liten plastpåse med diverse överraskningar samt ett vykort med en hälsning. Är det mitt paket du fått??
Annika

Du må tro att jag blev glaad då jag öppnade paketet och såg allt underbart,speciellt härligt med överrakningen inuti plastpåsen wub.gif smile.gif
Och alla tygbitar gjorde mig alldeles underbart saalig wub.gif smile.gif wub.gif

TACK wub.gif wub.gif wub.gif Jag kan knappt vänta tills jag använder allt som du sänt smile.gif wub.gif smile.gif
Margaretha
När man ser din glädje önskar man både att man hade lite tygbitar att skicka OCH att man kunde virka!! wub.gif
Lady Hamilton
unsure.gif Har inte du fått mina paket ännu? När jag spårade dem fick jag följande meddelande

2 jan kl 10:29
Kan hämtas ut på ICA Bengtsson
silos
CITAT (Hamilton @ 03-01-2006, 13:34)
unsure.gif Har inte du fått mina paket ännu? När jag spårade dem fick jag följande meddelande

2 jan kl 10:29
Kan hämtas ut på ICA Bengtsson

smile.gif OJ OJ OJ;jag höll på att svimma av glädje när jag hämtade dina paket och ännu gladare blev jag då jag öppnade dessa STOOORA paket med sina HÄRLIGA innehåll wub.gif wub.gif wub.gif

Vad ROOOLIGT jag kommer att få när jag håller på med min konst i alla dess former:virka sy måla etc...

Och precis lika glad blev jag över ditt stora paket Margith;jag känner mig åter igen som ett JÄTTELYCKLIGT barn på självaste Julafton eller på födelsedagen biggrin.gif wub.gif biggrin.gif

Till er båda säger jag ett STOOORT TACK och KRAAAMAR smile.gif wub.gif smile.gif DEt samma till ER ALLA som har sänt garn,tyger och annat smile.gif wub.gif smile.gif

Oj oj oj:vilken fullständigt UNDERBAR början på det här året;min glädje och tacksamhet har inga gränser smile.gif wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon