Full version: Vinterstugan?
Kathy
Nyss hemkommen ifrån en "titta-till-titt" vid sommarstugan.
Åkte upp igår som allra hastigast.

Tror ni mig om jag säger att jag njuter av att skotta snö ? laugh.gif laugh.gif
Till och med min man blev förvånad. tongue.gif Förmodligen är den en nymodighet som är övergående...men bara det att ha ett alldeles eget sommarhus. wub.gif wub.gif wub.gif
Jag kan nästan inte tro att det är sant och jag är så lycklig över det. wub.gif
Till våren kommer jag åka upp dit så fort jag har möjlighet till det....packa bilen med kissar och annat och bara åka österut. wub.gif

Vilken lycka. wub.gif
Boxer
Visst förstår jag att det måste vara en sprudlande lyckokänsla med ett eget hus. Jag skulle vilja köpa ett, men med prissättningen just nu så får jag vänta ett tag till.

Njut, mys och skotta snö så mycket du kan. Härligt med positiva reaktioner, det smittar av sig. smile.gif wub.gif
mamamaggan
Visst är det härligt! Njuter verkligen också av sommarstugan. Allt annat försvinner liksom när man kommer ut dit. När man åkte dit eftr jobbet på sommaren var det som att ha en halv semesterdag.

Hoppas du få njuta i många år av stugan!
Snöflinga
Scrollan, tänker du bo där hela sommaren och lukta på blommorna rolleyes.gif Har du något foto ?
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 02-01-2006, 21:18)
Scrollan, tänker du bo där hela sommaren och lukta på blommorna  :rolleyes:  Har du något foto ?

Snöflinga: Kika i mitt fotoalbum, har ett album som heter "Sommarstuga". wub.gif

Tanken var att tillbringa tid i stugan så mycket som möjligt, lediga helger, semester och så.
Snöflinga
Tack för titten, verkar ju vara en jättefin stuga rolleyes.gif Vad härligt.. Såg även på övriga bilder och hittade en på Elliot, draperad i badlakan, helfestlig laugh.gif Gick sedan tillbaka för att skriva ut den, men då var den puts väck wub.gif
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 02-01-2006, 21:43)
Gick sedan tillbaka för att skriva ut den, men då var den puts väck wub.gif

Sorry wub.gif , gjorde en rensning ibland bilderna och mapparna när jag ändå höll på att ladda upp nya bilder.
Klematis
Vilken härlig stuga du har scrollan. Har du hus annars oxå eller bor du i lägenhet? Undrade bara om du har 2 fina trädgårdar.
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 02-01-2006, 21:43)
Såg även på  övriga bilder och hittade en på Elliot, draperad i badlakan, helfestlig  laugh.gif  Gick sedan tillbaka för att skriva ut den, men då var den puts väck  wub.gif

Nja.....du kunde ju frågat mig först, innan du försökte dig på att ladda min bild till din skrivare. unsure.gif

Kopierad text ifrån albumssidan på odla: De bilder som finns i detta album tillhör albuminnehavaren.

(började reflektera kring detta då jag såg adrians inlägg om upphovsrätt till sina egna bilder)
Snöflinga
FÖRLÅT..FÖRLÅT och återigen ursäkta ohmy.gif Visste inte, det var dumt av mig..... skall ej upprepas wub.gif
netaave
Jag för min del skulle vara stolt om någon ville ha min älskling (kaninen alltså) på "papper".
Kathy
CITAT (Snöflinga @ 03-01-2006, 23:01)
FÖRLÅT..FÖRLÅT och återigen ursäkta ohmy.gif Visste inte, det var dumt av mig..... skall ej upprepas wub.gif

Det är helt okej.
wink.gif wub.gif wub.gif
Kathy
CITAT (netaave @ 03-01-2006, 23:05)
Jag för min del skulle vara stolt om någon ville ha min älskling (kaninen alltså) på "papper".

Ja visst. smile.gif
Sen beror det helt på syftet med bilden, dvs vad man använder den till.
Är man t.ex en bildkonstnär och använder bilden i sitt skapande, så är det ingen skillnad jämfört med att man använder sig av andra bilder från nätet.

Se vidare adrians tråd "tvist om upphovsrätt"
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon